Promowanie firmy w Internecie, jak robić to skutecznie?
- rivix
- Posty: 7
- Rejestracja: 04 sie 2013, 12:37
Jest to bardzo łatwe, wystarczy, iż zatrudnisz odpowiednią firmę do tego albo samodzielnie o wszystko zadbasz. Banery, ogłoszenia, reklama na często odwiedzanych stronach, być może jak przedmówca powiedział i forach branżowych. Freelancerzy chętnie też wykonują tego rodzaju zlecenia. Ja osobiście wszystko co potrzebuję zlecam biurowirtualnewarszawa.pl i tworzą dla mnie zarówno reklamę, jak i prowadzą moje biuro. :D
- Tomaslawa.krzysiak
- Posty: 4
- Rejestracja: 22 paź 2013, 13:01
Najlepiej skorzystać z usług firmy oferującej pozycjonowanie.
- nataliakl
- Posty: 74
- Rejestracja: 27 lis 2013, 14:08
Warto "powrzucać" firmę do katalogów i reklamować ją na forach internetowych (oczywiście bez przesady ;) ). Możesz też zainwestować w kampanię AdWords, która zwiększa ilość osób odwiedzających stronę (niekoniecznie będzie się to przekładało na ilość klientów). Dobre efekty przynosi też pozycjonowanie - możesz je zlecić firmie, prawdopodobnie nawet tej, która wykonała dla Ciebie stronę. Skuteczne promowanie firmy wiąże się z wydatkami, ale pamiętaj, że istnieją formy dofinansowań (jak chociażby popularne Dotacje, które możesz na ten cel przeznaczyć. Powodzenia!
- marzenka.o
- Posty: 236
- Rejestracja: 10 sty 2014, 16:30
Też uważam, że do pozycjonowania najlepiej zatrudnić firmę zewnętrzną, koszty tego nie są aż taki duże. Ważna jest też sama strona, bo jeśli jest nieestetycznie nielogicznie wykonana to samo pozycjonowanie nie wystarczy
- znajdek
- Posty: 26
- Rejestracja: 31 sty 2014, 17:43
Myślę, że raczej nie warto podejmować takiej odpowiedzialności, jaką jest reklamowanie firmy na własną rękę. Jeżeli nie ma się w tej dziedzinie specjalistycznej wiedzy, a do tego doświadczenia, to można sobie tylko niechcący zaszkodzić. Ja wolałabym mimo wszystko postawić na sprawdzoną agencję reklamową, taką jak agencja reklamowa Fooz, która już istnieje w branży kawałek czasu i naprawdę zna się na swojej robocie. Są kreatywni, młodzi, mają wciąż nowatorskie pomysły i wiedzą jak pomóc swoim zleceniodawcom w pozyskaniu jeszcze większej liczby klientów.
- MaciejBac
- Posty: 8
- Rejestracja: 25 cze 2014, 20:40
Wydaje mi się, że warto się zastanowić jeszcze nad wyjściem z promocją poza internet, szczególnie gdy chodzi o firmy mające zasięg lokalny. W takim przypadku można pomyśleć przykładowo o drukowaniu gazetek. Takie rozwiązanie jest bez wątpienia dobre w przypadku lokalnych sklepów. Dodatkowo przecież taką gazetkę można później udostępniać również w internecie.
- Roksana
- Posty: 33
- Rejestracja: 21 mar 2013, 12:55
Masz racje, pozycjonowanie to podstawa, ale najpierw warto sprawdzić, czy naszą strone mozna pozycjonować, tzn, czy jest odpowiednio zoptymalizowana - przyjazna dla wyszukiwarki google. Daltego pierwszym działaniem powinien być audyt SEO strony. Tym zajmują sie profesjonale firmy, jak Bizzit SA - tu link do oferty: http://bizzit.pl/audyty-seo/ .
Dopiero kiedy mamy pewnośc, ze strona jest odpowednio przygotowana możemy zlecić pozycjonowanie.
Dopiero kiedy mamy pewnośc, ze strona jest odpowednio przygotowana możemy zlecić pozycjonowanie.