Strona 1 z 1

Specjalista ds Obsługi Klienta (Katowice)

: 18 lip 2008, 14:32
autor: Fair Recruitment
Specjalista ds Obsługi Klienta
Nr ref. SoKPL/18/07

Miejsce pracy: Katowice

Opis Klienta: Naszym klientem jest brytyjska firma specjalizująca się w serwisie sterowników dla automatyki przemysłowej, w tym dla przemysłu samochodowego. W związku z dynamicznym rozwojem polskiego oddziału firma planuje zatrudnienie specjalisty ds. obsługi klienta w biurze w Katowicach

Liczba wakatów: 1

Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie nowych oraz opieka nad już istniejącymi klientami firmy.
Wspieranie działalności działu handlowego

Wymagania:
Doskonała znajomość języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie.
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Elastyczność łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie.
Możliwość pracy w młodym zespole i dynamicznie rozwijającej się firmie.
Szkolenie przed rozpoczęciem pracy.
Możliwości rozwoju zawodowego i wyboru ścieżki kariery.

Wynagrodzenie:
ok. 2500 PLN/mies (netto) + prowizje

Forma kontaktu: Zainteresowane osoby prosimy o przysłanie CV w języku angielskim pocztą elektroniczną, z zaznaczeniem numeru referencyjnego na adres: pawel.wodka@fr.net.pl




Klauzula: Prosimy o dodanie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)