Strona 1 z 1

Specjalista ds. obsługi klienta (język niemiecki)

: 10 gru 2009, 14:33
autor: PracaInfo
PracaInfo dla swojego Klienta poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta (j. niemiecki)

Miejsce pracy:
Warszawa

Nr Ref.: JK/niemiecki

Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za:
Mailowy support Klienta niemieckojęzycznego.
Procedurowe i produktowe wsparcie użytkowników globalnej, internetowej witryny aukcyjnej.


Wymagania:
Wykształcenie minimum średnie;
Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie;
Komunikatywna znajomość j. angielskiego;
Praktyczna wiedza z zakresu obsługi sprzętu komputerowego;
Zainteresowania techniczne;
Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office;
Komunikatywność i swoboda w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych;
Operatywność;
Dobra organizacja pracy;
Umiejętność pracy w zespole.


Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV podając w temacie nazwę stanowiska na adres: jk@pracainfo.com.pl
Kontakt telefoniczny: 22 244 14 56
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)