Specjalista ds. Personalnych
: 20 lis 2018, 15:03
PHU "Lubinpex" Sp. z o.o. w Lubinie
poszukuje pracownika do pracy na stanowisko:
Specjalista ds. Personalnych
Zakres obowiązków:
• Prowadzenie spraw osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych,
• Tworzenie pełnej dokumentacji potrzebnej w procesie zatrudniania, trwania i rozwiązywania stosunku pracy,
• Monitorowanie oraz rozliczanie czasu pracy
• Kompleksowe przygotowanie i przeprowadzanie procesu rekrutacji (definiowanie potrzeb, tworzenie ogłoszeń rekrutacyjnych, analiza aplikacji, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, nadzorowanie adaptacji nowych pracowników)
• Kompleksowe przygotowanie i nadzorowanie procesu szkoleń: identyfikacja potrzeb szkoleniowych, tworzenie planu szkoleń i działań rozwojowych, organizacja szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dla pracowników oraz współpraca z firmami szkoleniowymi, monitorowanie skuteczności podjętych działań
• Uczestnictwo w działaniach employer branding
Nasze oczekiwania:
• Wykształcenie wyższe - preferowane kierunkowe
• Bardzo dobra znajomość prawa pracy
• Doświadczenie na w/w stanowisku
• Wysoki poziom umiejętności organizacyjnych i analitycznych
• Mile widziana znajomość przepisów w zakresie zatrudniania cudzoziemców
• Samodzielność i decyzyjność
• Otwartość i elastyczność w działaniu
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
• Korzystne warunki wynagrodzenia
• Możliwość rozwoju poprzez kursy, szkolenia
• Kulturę organizacyjną tworzącą przyjazną i inspirującą atmosferę pracy
• Grupowe ubezpieczenia pracownicze,
• Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
• Możliwość przystąpienia do Pakietu Medycznego
• Pracowniczy Program Emerytalny
Telefon: 767 467 881
poszukuje pracownika do pracy na stanowisko:
Specjalista ds. Personalnych
Zakres obowiązków:
• Prowadzenie spraw osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych,
• Tworzenie pełnej dokumentacji potrzebnej w procesie zatrudniania, trwania i rozwiązywania stosunku pracy,
• Monitorowanie oraz rozliczanie czasu pracy
• Kompleksowe przygotowanie i przeprowadzanie procesu rekrutacji (definiowanie potrzeb, tworzenie ogłoszeń rekrutacyjnych, analiza aplikacji, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, nadzorowanie adaptacji nowych pracowników)
• Kompleksowe przygotowanie i nadzorowanie procesu szkoleń: identyfikacja potrzeb szkoleniowych, tworzenie planu szkoleń i działań rozwojowych, organizacja szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dla pracowników oraz współpraca z firmami szkoleniowymi, monitorowanie skuteczności podjętych działań
• Uczestnictwo w działaniach employer branding
Nasze oczekiwania:
• Wykształcenie wyższe - preferowane kierunkowe
• Bardzo dobra znajomość prawa pracy
• Doświadczenie na w/w stanowisku
• Wysoki poziom umiejętności organizacyjnych i analitycznych
• Mile widziana znajomość przepisów w zakresie zatrudniania cudzoziemców
• Samodzielność i decyzyjność
• Otwartość i elastyczność w działaniu
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
• Korzystne warunki wynagrodzenia
• Możliwość rozwoju poprzez kursy, szkolenia
• Kulturę organizacyjną tworzącą przyjazną i inspirującą atmosferę pracy
• Grupowe ubezpieczenia pracownicze,
• Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
• Możliwość przystąpienia do Pakietu Medycznego
• Pracowniczy Program Emerytalny
Telefon: 767 467 881