Co umieścić w liście motywacyjnym - praca w weekend

Cv, listy motywacyjne, umowy gospodarcze, umowy zlecenie i o dzieło, ogólnie forum o pracy w Polsce
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
barnaba44
Posty: 3
Rejestracja: 23 paź 2012, 19:30

23 paź 2012, 19:38

Witam Was serdecznie.

Jestem studentem III roku Filologii angielskiej. Postanowiłem, że spróbuję znaleźć sobie pracę na weekend, aby trochę lepiej zaczęło się powodzić, ale jako, że nigdy w życiu nie musiałem szukać pracy (prócz prac sezonowych), to teraz mam problem bo jestem w tym temacie dość zielony. Mam napisane CV, wiem też, jak napisać tradycyjny list motywacyjny (znane stanowisko, dyrektor, i jeśli praca ma być na pełny etat), ale ja muszę napisać chyba list motywacyjny troszkę inny niż standardowy. Wiecie może jak takie coś napisać? Co umieścić w tym liście, skoro nie znam nazwy stanowiska na jakie miałbym być przyjęty no i chyba powinienem zaznaczyć, że jestem dyspozycyjny tylko w weekend włącznie z piątkiem? (nie napiszę przecież "Prośbę przyjęcia mnie na jakiekolwiek stanowisko motywuję" :)) ) I jak to się potem robi? Mając CV i list motywacyjny trzeba chodzić od placówki do placówki i u kierownika składać takie coś? Czy może w grę wchodzi wysyłka listem? Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc!

Pozdrawiam,
Łukasz!
Awatar użytkownika
barnaba44
Posty: 3
Rejestracja: 23 paź 2012, 19:30

27 paź 2012, 11:05

Oczywiście, że nie. Nie znam się na tym, ale wnioskuję, że list motywacyjny powinien być dla każdej "placówki" oryginalny. Chodzi mi głównie o to, aby mieć pojęcie jak skonstruować list motywacyjny dla tych warunków jakie mogę zapewnić.
Awatar użytkownika
barnaba44
Posty: 3
Rejestracja: 23 paź 2012, 19:30

01 lis 2012, 00:32

Nie, nie chodzi o coś jakiegoś wyjątkowego. Jedynie chcę się dowiedzieć jak napisać w liście to, że jestem dyspozycyjny jedynie w weekend :P
ODPOWIEDZ

Wróć do „Forum ogólne”


Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum