Główny Księgowy

Forum dla tych co oferują pracę w kraju (praca stała, praca sezonowa,
praca w domu).
Zablokowany
Awatar użytkownika
Fair Recruitment
Posty: 33
Rejestracja: 21 mar 2008, 11:28

04 lip 2008, 13:13

Nr ref. ACCS/04/07

Miejsce pracy: Warszawa

Opis Klienta: Nasz klient to jedna z największych i najbardziej doświadczonych firm inżynieryjnych i budowlanych na świecie. Będąca własnością prywatną firma obchodzi 110 lat swojego istnienia w 2008 roku. Siedziba główna znajduje się w San Francisco w Kalifornii. W 40 oddziałach na całym świecie pracuje ponad 40,000 pracowników umysłowych. W grudniu 2007 nasz klient otworzył biuro w Warszawie. Nowopowstała spółka stanie się jednym z głównych centrów inżynierskich w Europie. Biuro będzie zajmowało się projektami głównie na terenie Europy, Azji i Bliskiego Wschodu.

Cel istnienia stanowiska:
1.Zarządzanie płynnością finansową Firmy w zakresie transfer pricing
2.Wspieranie kluczowych decyzji Zarządu Firmy , dostarczanie informacji na temat aktualnej kondycji finansowej i możliwości zwiększenia jej efektywności finansowej
3.Wspieranie realizacji nowych projektów firmy.

Zakres obowiązków:
1.Opracowanie oraz merytoryczna i finansowa kontrola raportów finansowych
2.Nadzór nad systemem rachunkowości i sprawozdawczości finansowej i księgowej zgodnie z wymogami polskich i amerykańskich standardów sprawozdawczości finansowej (GAAP)
3.Koordynacja planowania i kontrola realizacji budżetu
4.Nadzór nad kontaktami z polskimi instytucjami finansowymi
5.Wspieranie kluczowych decyzji Zarządu
6.Nadzór nad pracą podległych pracowników w zakresie powierzonych zadań a w szczególności: ewidencji finansowej, księgowej, podatkowej, ewidencji czasu pracy i listy płac oraz kontrola współpracy z urzędami: ZUS , GUS, Urzędami Skarbowymi w zakresie realizacji obowiązków Pracodawcy wobec pracowników
Zadania główne:
Ad. 1
Nadzór nad przygotowaniem, weryfikacja i przesyłanie okresowych raportów (raporty miesięczne, kwartalne, półroczne, roczne) wymaganych przez biura zagraniczne zwłaszcza w Wielkiej Brytanii i głównej siedzibie w Stanach Zjednoczonych
Analiza danych finansowych zawartych w raportach
Opracowanie komentarzy dotyczących odstępstw od założonych celów

Ad. 2
Nadzór nad zgodnością procedur finansowych z przepisami prawnymi i podatkowymi
Kontrola poprawności prowadzenia księgowości, zapewnienie, aby księgi rachunkowe, transakcje i sprawozdania finansowe były prowadzone i sporządzane zgodnie z wymogami polskich i amerykańskich standardów sprawozdawczości finansowej (GAPP)
Odpowiedzialność za terminowe i poprawne naliczanie wszelkich opłat i podatków należnych z tytułu prowadzenia działalności naszego klienta
Doradzanie w zakresie kosztów prowadzonej działalności
Ad. 3
Przygotowanie założeń budżetowych
Przekazanie informacji dotyczących
założeń budżetowych Menedżerom odpowiedzialnym za opracowanie poszczególnych części budżetu
Sprawdzanie, czy elementy budżetu zaplanowane przez poszczególne działy są spójne:, zatrudnienie, finanse, inwestycje
Ocena finansowa projektów inwestycyjnych.
Opracowanie komentarzy do budżetów
Ad. 4
Współpraca z firmami audytorskimi, organami podatkowymi, doradcami podatkowymi, bankami, kancelariami prawnymi
Negocjowanie warunków lokat i kredytów w bankach
Zarządzanie ryzykiem stopy procentowej i kursu walutowego
Ad. 5
Dostarczanie Zarządowi oraz upoważnionym Menedżerom z biur zagranicznych firmy informacji na temat możliwości zwiększenia efektywności finansowej
Doradztwo podatkowe, finansowe, inwestycyjne, księgowe

Wymagania:
1. Zdolności komunikacji/umiejętność autoprezentacji
2. Kompetencje techniczne (opisane szczegółowo: wiedza i umiejętności wymagane na stanowisku, a w szczególności praktyczna znajomość polskich i amerykańskich standardów rachunkowości (GAAP), praktyczna znajomość mechanizmów planowania i kontroli działalności firmy w celu stałej poprawy efektywności kosztowej i przychodowej , znajomość przepisów prawa podatkowego w zakresie podatków od osób prawnych, podatku dochodowego od osób fizycznych, biegła znajomość przepisów prawa związanego z ubezpieczeniami (ZUS)
3. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
4. Orientacja na klienta
5. Zdolności analityczne
6. Umiejętność rozwiązywania problemów
7. Orientacja na wyniki/cele
8. Zdolności przywódcze
9. Bardzo dobra organizacja pracy

Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia zawodowego i kwalifikacji
Pakiet świadczeń socjalnych
Możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego
Forma kontaktu: Zainteresowane osoby prosimy o przysłanie CV w języku angielskim, pocztą elektroniczną, z zaznaczeniem numeru referencyjnego na adres: pawel.wodka@fr.net.pl

Klauzula: Prosimy o dodanie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)
Zablokowany

Wróć do „Dam pracę”


Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
Forum VW Regeneracja wtryskiwaczy Doradca Finansowy Wrocław
Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
Skup aut Poznań Organizacja imprez Forum PHP
Skup aut w Poznaniu - wielkopolska Forum webmasterów Kredyty Warszawa