Forum na sprzedaż

Organizacja imprezy dla pracowników

Pomysł na własny biznes, szukam inwestora, zainwestuje, otwieram firmę - porady, pochwal się firmą, podatki, oferty handlowe firm, dotacje

Re: Organizacja imprezy dla pracowników

Postautor: Loka34 » 02 lip 2018, 11:11

A jakie atrakcje dodatkowe polecacie, jeśli taka impreza jest organizowana w plenerze? Czy fire show będzie według Was dobrym pomysłem? Słyszałam o tym, że jest to naprawdę niesamowite widowisko, które warto zobaczyć na żywo ;) A Wy jak myślicie?
Loka34
 
Posty: 57
Rejestracja: 14 maja 2017, 11:17

Re: Organizacja imprezy dla pracowników

Postautor: dusia » 03 sie 2018, 9:14

zadbajcie o to by mieć pamiątkę z takiej imprezy :) My z reguły współpracujemy z nfstudio, które wykonuje dla nas profesjonalne foto relacje czy filmy uwieczniające najważniejsze wydarzenia. Część zdjęć udostepniamy potem na stronie firmowej, część wisi w gablotce w biurze. Pamiątka super a nfstudio polecam z czystym sumieniem.
dusia
 
Posty: 80
Rejestracja: 27 wrz 2017, 23:44

Re: Organizacja imprezy dla pracowników

Postautor: pimik » 11 wrz 2018, 13:44

Mozna pomyslec o takiej imprezie.
pimik
 
Posty: 5
Rejestracja: 11 wrz 2018, 13:41

Poprzednia

Wróć do Własna działalność

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości