Forum praca - ogłoszenia o prace - forumpraca.pl

Organizacja imprezy dla pracowników

Pomysł na własny biznes, szukam inwestora, zainwestuje, otwieram firmę - porady, pochwal się firmą, podatki, oferty handlowe firm, dotacje

Re: Organizacja imprezy dla pracowników

Postautor: biedroska » 18 kwie 2018, 10:59

Przy organizacji takiej imprezy dla pracowników warto zadbać o dobry catering. U nas zawsze korzystamy z usług firmy Catering Arts. Potrafią przygotować naprawdę świetne imprezy i dobre jedzenie.
biedroska
 
Posty: 121
Rejestracja: 17 lis 2014, 13:15

Re: Organizacja imprezy dla pracowników

Postautor: konikpolny » 20 kwie 2018, 18:35

Ja jestem za tym, że to fajne przeżycia powinny łączyć i scalać grupę pracowników, a nie alkohol. Ludzie mając wspólne przeżycia, mają wspólne tematy do dalszych rozmów. Ja spotkałam się z tym, że na takich wyjazdach stawiana jest też fotobudka i jest niezła frajda. Do niej dobrze dokupić ze sklepu https://kodisklep.pl/ takie rekwizyty, maski, w które można się przyodziać do zdjęcia i zabawa gwarantowana :D
konikpolny
 
Posty: 2
Rejestracja: 20 kwie 2018, 13:23

Re: Organizacja imprezy dla pracowników

Postautor: monmon00 » 18 maja 2018, 7:50

Na takie imprezy warto zamówić tego typu gadżety dla pracowników - http://www.izisport.pl/produkty.html związane z firmą, ale bardzo przydatne :) dodać takie nadruki jak logo czy nazwa i na pewno się ucieszą
monmon00
 
Posty: 71
Rejestracja: 06 mar 2018, 23:15

Re: Organizacja imprezy dla pracowników

Postautor: Tango » 08 cze 2018, 13:17

Pomysł z organizacją imprezy jest bardzo fajny. Teraz sporo firm decyduje się na takie eventy. Jeśli szukacie ciekawego miejsca na zorganizowanie imprezy to polecam Zajazd Bąk http://www.zajazdbak.pl/zajazd.php . To zaciszne miejsce pod lasem, gdzie serwują wyśmienita kuchnie. Ponadto na miejscu są noclegi więc nie trzeba rozwozić uczestników do domu.
Tango
 
Posty: 74
Rejestracja: 07 lip 2017, 18:11

Re: Organizacja imprezy dla pracowników

Postautor: Śrubka » 29 cze 2018, 20:38

Organizacja imprez firmowych w Warszawie zajmuje się firma eventconcept. Dysponuja własnym zapleczem sprzetowym, posiadają dekoracje sceniczne oraz sprzęt oswietlający i nagłasniający. Organizowanie imprez firmowych w Warszawie jest niezmiernie trudne, dlatego tez lepiej dac pracę specjalistom niz sie samemu pogrążyć w obowiązkach, które nas z pewnościa przerosną.
Śrubka
 
Posty: 18
Rejestracja: 26 cze 2018, 8:31

Re: Organizacja imprezy dla pracowników

Postautor: Loka34 » 02 lip 2018, 11:11

A jakie atrakcje dodatkowe polecacie, jeśli taka impreza jest organizowana w plenerze? Czy fire show będzie według Was dobrym pomysłem? Słyszałam o tym, że jest to naprawdę niesamowite widowisko, które warto zobaczyć na żywo ;) A Wy jak myślicie?
Loka34
 
Posty: 51
Rejestracja: 14 maja 2017, 11:17

Re: Organizacja imprezy dla pracowników

Postautor: dusia » 03 sie 2018, 9:14

zadbajcie o to by mieć pamiątkę z takiej imprezy :) My z reguły współpracujemy z nfstudio, które wykonuje dla nas profesjonalne foto relacje czy filmy uwieczniające najważniejsze wydarzenia. Część zdjęć udostepniamy potem na stronie firmowej, część wisi w gablotce w biurze. Pamiątka super a nfstudio polecam z czystym sumieniem.
dusia
 
Posty: 81
Rejestracja: 27 wrz 2017, 23:44

Re: Organizacja imprezy dla pracowników

Postautor: pimik » 11 wrz 2018, 13:44

Mozna pomyslec o takiej imprezie.
pimik
 
Posty: 5
Rejestracja: 11 wrz 2018, 13:41

Poprzednia

Wróć do Własna działalność - DG, spółki, franczyza

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości

cron