Forum na sprzedaż

Organizacja imprezy dla pracowników

Pomysł na własny biznes, szukam inwestora, zainwestuje, otwieram firmę - porady, pochwal się firmą, podatki, oferty handlowe firm, dotacje

Re: Organizacja imprezy dla pracowników

Postautor: porki » 16 wrz 2016, 11:29

A czy w Waszej firmie była organizowana kiedyś impreza dla pracowników wraz z rodzinami? U nas w tym roku padł pomysł zorganizowania takiego pikniku firmowego: http://trygon.pl/pikniki-firmowe/ i sam nie wiem jak to się sprawdzi.
porki
 
Posty: 15
Rejestracja: 07 mar 2016, 19:51

Re: Organizacja imprezy dla pracowników

Postautor: Tango » 07 lip 2017, 21:34

Coraz więcej firm decyduje się na organizowanie imprez integracyjnych. To całkiem fajna sprawa. Zawsze warto lepiej poznać swoich współpracowników. My ostatnio bylismy na Mazurach w ośrodku Mazurski Raj http://www.mazurskiraj.pl/konferencje-i-eventy . Było ekstra - na miejscu jest mnóstwo atrakcji, z których mogliśmy skorzystać - np SPA
Tango
 
Posty: 18
Rejestracja: 07 lip 2017, 18:11

Re: Organizacja imprezy dla pracowników

Postautor: Carla » 25 sie 2017, 16:20

Oj wiem z doswiadczenia ze organizacja takiej imprezy integracyjnej, z ktorej beda zadowoleni wszyscy to jest wyzwanie. Dlatego u nas stawiamy na firmę Tropem Przygody bo znają się na tym jak mało kto :)
Carla
 
Posty: 70
Rejestracja: 11 lis 2014, 17:00

Re: Organizacja imprezy dla pracowników

Postautor: malaga » 03 wrz 2017, 14:04

Kreatywnych scenariuszy imprez firmowych jest naprawdę bardzo dużo, a wystarczy zwrócić się do agencji eventowej. Ja mogę polecić nawet jedną z nich, bo organizują fajne rozrywki typu degustacje whisky czy cygar, quizy firmowe, kursy taneczne i wiele innych atrakcji: http://www.gammadiscover.pl/ . Wszystko po to, by impreza firmowa na długo zapadła pracownikom w pamięci.
malaga
 
Posty: 80
Rejestracja: 19 maja 2016, 20:31

Re: Organizacja imprezy dla pracowników

Postautor: maltanczyk » 21 wrz 2017, 14:49

Bardzo fajny pomysł. My też bylismy niedawno na nietypowej imprezie integracyjnej na strzelnicy sportowej Progun. Niektórzy byli sceptycznie nastawieni, ale koniec końców wszystkim bardzo się podobało :)
maltanczyk
 
Posty: 84
Rejestracja: 11 lis 2014, 16:01

Re: Organizacja imprezy dla pracowników

Postautor: Milan » 22 wrz 2017, 15:14

Ja byłem niedawno na takiej imprezie pracowniczej z firmy. Byli zaproszeni wszyscy pracownicy plus ich rodziny. Ale to nie był piknik a elegancka impreza. Odbywała się w hotelu best western efekt express w krakowie. Bardzo ładny hotel zresztą!
Milan
 
Posty: 47
Rejestracja: 19 cze 2016, 9:07

Re: Organizacja imprezy dla pracowników

Postautor: Inatka93 » 14 paź 2017, 10:11

Szkolenia zawsze są coś warte, dlatego ja wysyłam siebie i swoich podwładnych na imprezę integracyjną w formie Europejskiego Forum Gospodarczego - Łódzkie 2017. Wstęp jest darmowy, szkolenie obejmie wiele zakresów, na przykład cyberprzestępczość, inwestycje, system dualny i wiele innych, a ja lepszego szkolenia sama nie zorganizuję.
Inatka93
 
Posty: 14
Rejestracja: 05 paź 2017, 16:04

Re: Organizacja imprezy dla pracowników

Postautor: wotciarz » 29 paź 2017, 16:08

W sumie połączenie imprezy integracyjnej ze szkoleniem to fajny pomysł. Warto jednak wyszukac jakiś ciekawy hotel na zorganizowanie takiego eventu. Znam fajny hotel pod Warszawą, gdzie można zorganizować taką imprezę. Niedaleko autostrady jest hotel Lamberton http://www.hotellamberton.pl/home/ . To nowoczesny hotel z dala od miejskiego zgiełku. Hotel oferuje profesjonalne przygotowanie konferencji - od sali bo obsługę i noclegi.
wotciarz
 
Posty: 39
Rejestracja: 03 lip 2017, 18:28

Re: Organizacja imprezy dla pracowników

Postautor: karateka123 » 26 lis 2017, 21:56

Najlepsze imprezy, jakie odbyły się w mojej firmie, to te spontaniczne. W mojej pracy jest ten komfort, że mamy bardzo duże zaplecze i możemy z niego korzystać po godzinach pracy. Zamówiliśmy catering i zapuściliśmy ulubioną muzykę. Teraz gdy słucham http://fm.tuba.pl/piosenki/piosenki-biesiadne,5 zawsze przypomina mi się ta impreza.
karateka123
 
Posty: 4
Rejestracja: 18 wrz 2017, 21:36

Re: Organizacja imprezy dla pracowników

Postautor: miklus » 16 gru 2017, 15:23

My ostatnio chcieliśmy zorganizowac imprezę w jakiejś innej formie niż zwykle. I wpadliśmy na pomysł warsztatów kulinarnych :D Orgnizował nam je Twój Kucharz http://twojkucharz.artplus24.pl/podstro ... ty_kul.php
miklus
 
Posty: 46
Rejestracja: 17 gru 2014, 13:45

PoprzedniaNastępna

Wróć do Własna działalność

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

cron