Forum na sprzedaż

Utrzymanie porządku w biurze?

Pomysł na własny biznes, szukam inwestora, zainwestuje, otwieram firmę - porady, pochwal się firmą, podatki, oferty handlowe firm, dotacje

Utrzymanie porządku w biurze?

Postautor: maltanczyk » 12 gru 2017, 14:50

Jak dbacie o utrzymanie porządku w biurze? Na każdego pracownika jest nałożony obowiązek dbania o wspólną przestrzeń czy raczej macie kogoś kto sprząta i nie pracownicy nie muszą się niczym przejmować?
maltanczyk
 
Posty: 90
Rejestracja: 11 lis 2014, 16:01

Re: Utrzymanie porządku w biurze?

Postautor: Carla » 15 gru 2017, 13:48

U nas trochę jedno i drugie, nie wybrażam sobie, żeby członkowie zespołu nie dbali o swoje stanowiska pracy a z drugiej strony oczywiście mamy firmę- dc premium, która zajmuje się tym żeby biuro prezentowało się jak należy, więc biurko i porządek na nim to sprawa pracownika, ale cała reszta przekazana jest profesjonalistom
Carla
 
Posty: 78
Rejestracja: 11 lis 2014, 17:00


Wróć do Własna działalność

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości