Forum na sprzedaż

konferencja

Pomysł na własny biznes, szukam inwestora, zainwestuje, otwieram firmę - porady, pochwal się firmą, podatki, oferty handlowe firm, dotacje

Re: konferencja

Postautor: miklus » 12 gru 2017, 14:44

My konferencje jak najbardziej organizujemy bo to jest zawsze szansa pokazania się też z firmą na zewnątrz i dotarcia do większej liczby klientów więc trzeba wiedzieć jak przyciągnąć uwagę, raz że merytoryką a dwa że zdecydowaliśmy się na oprawę florystyczną robioną przez http://www.dcpremium.pl i sztywne z reguły sale konferencyjne nabrały zupełnie innego charakteru, całkiem inaczej to wypadło
miklus
 
Posty: 46
Rejestracja: 17 gru 2014, 13:45

Re: konferencja

Postautor: Mermagda0 » 13 gru 2017, 13:32

Najwazniejsze w organizacji konferencji jest oczywiscie załatwienie odpowiedniego miejsca. Mi to nie podobają sie takie konferencje w centrach miast. Dużo bardziej wole takie swobodniejsze klimaty i hotele w urokliwych i spokojnych miejscach. Dlatego polecam wam hotel Willa Zagórze http://www.willazagorze.pl/pl/konferenc ... szawy.html jeżeli planujecie wesele pod Warszawą. Mają tam dwie duże sale konferencyjne z czego jedna pomieści nawet do 800 osób
Mermagda0
 
Posty: 12
Rejestracja: 07 sie 2017, 21:26

Re: konferencja

Postautor: mikołaj25 » 13 gru 2017, 16:00

Ważna jest osoba prowadząca konferencję, bo nawet najlepsze miejsce może nie zaciekawić słuchaczy. Osoba prowadząca powinna cechować się dużą charyzmą.
mikołaj25
 
Posty: 1
Rejestracja: 13 gru 2017, 15:58
Lokalizacja: Toruń

Re: konferencja

Postautor: aniaola37 » 09 sty 2018, 0:17

Też myślę, że prowadzący bardzo dużo robi w takich eventach. Od niego bardzo wiele zależy. Fajnie jak ma do pomocy jeszcze piękne i uśmiechnięte hostessy. Goście też się wtedy o wiele lepiej czują. Jeżeli chcecie zdecydować się na takie rozwiązanie to zobaczcie ofertę od Papilio https://papilioagency.com/modelki/lodz/ Jest to agencja hostess i modelek idealnych na takie własnie okazje
aniaola37
 
Posty: 38
Rejestracja: 27 lis 2016, 22:09

Re: konferencja

Postautor: Tango » 18 sty 2018, 10:57

Większość firm organizuje konferencje w hotelach, jednak jeśli konferencja jest duża to raczej w hotelu nie ma możliwość zorganizowania eventu. Moja firma często organizuje konferencje nawet na kilkaset osób, dlatego z reguły wynajmujemy aule 1000 od Centrum http://fumed.pl/ . To nowoczesna, klimatyzowana sala z krzesłami ułożonymi kaskadowo, dzięki czemu każdy uczestnik widzi, co dzieje się na scenie.
Tango
 
Posty: 18
Rejestracja: 07 lip 2017, 18:11

Poprzednia

Wróć do Własna działalność

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości