Regulamin forum

Ogłoszenia forumpraca.pl, ważne informacje.
ODPOWIEDZ
admin
Site Admin
Posty: 3
Rejestracja: 25 paź 2018, 23:59
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

30 wrz 2007, 19:02

REGULAMIN FORUM

Rejestracja oraz każdorazowe logowanie do serwisu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

Złamanie niżej ustalonego regulaminu jest karalne, a w zależności od przewinienia regulamin ten określa rodzaj "kary". Można doznać nieprzyjemności poczynając od widzenia swych postów w koszu, a na zablokowaniu konta (ban) skończywszy.

§ 1. OGÓLNE ZASADY OBOWIĄZUJĄCE NA FORUM:

1. Aby pisać posty na forum trzeba posiadać swoje konto. Aby posiadać swoje konto należy sie zarejestrować

2. Na forum nie jest akceptowany zwyczaj „kilku kont tego samego usera”. Pamiętaj o tym. Za to grozi ban

3. Nick nie powinien być słowem obraźliwym bądź kompromitującym kogoś, a również adresem do innej strony www. Jeżeli ktoś będzie miał taki nick jego konto zostanie usunięte.

4. Rangi userów są tylko informacją o jego aktywności na forum, nie świadczą o poziomie jego wiedzy.

§ 2. ZASADY PISANIA NA FORUM:

1. Zanim otworzysz nowy temat, upewnij sie, czy nie był on już poruszany wcześniej. By się tego dowiedzieć kliknij Szukaj. Poszukaj również na stronie głównej i w forumowym FAQ.

2. Przed napisaniem czegokolwiek zapoznaj się z zasadami ogólnymi jakie panują na forum oraz zasadami odpowiednich działów. Dobierz odpowiedni dział, nie umieszczaj takich samych tematów w tym samym lub różnych działach, oba w takim wypadku wylądują w koszu.

3. Określ jasno problem/zagadnienie tworząc nowy temat. Nie pisz: "pomocy" , "problem z ..." , "ważna informacja" , "kłopot" , a także ich synonimów i homonimów; Użytkownicy muszą znać jego istotę przed otworzeniem, nie marnuj ich czasu.
Temat z niejasno określonym zagadnieniem ląduje w koszu.

4. Nie SPAMUJ w postach. Grozi to usunięciem postu.

5. Nie KRZYCZ na forum (nie pisz na włączonym Caps Locku); Userzy na forum i tak Cię zobaczą, gdy zaś krzyczysz - zobaczą Cię w koszu.

6. Jeśli potrzebujesz jakiś plik, chcesz rozwiązać jakiś problem to nie pisz: "Wyślij mi na maila.." itd. tylko poproś aby ktoś umieścił na forum. Forum jest po to aby pomagać wszystkim nie tylko jednej osobie.

7. Forum to nie agencja reklamowa nie podawaj w postach linkow do innych stron - nie dotyczy linków z solucją, plikiem, itp. Jak chcesz dać link do innej strony to jest po to dział Strony warte obejrzenia.

8. Nadużywanie BBCode, kodów HTML, znaków typu ? << >> -- : oraz kilku !! ?? będzie skutkowało usunięciem postu. Wyróżniamy tylko pewne słowa a nie cały tekst. Dotyczy również tematów.

9.Zabrania się pisania skrótów, zostawiania małych znaków np.: tylko uśmiech. Należy pisać na temat.

10. Zasady działów:
~ Jeżeli szukamy interesującej nas pozycji zakładamy nowy temat w dziale prośby,
~ Nie dziękujemy za znalezioną pozycję, do tego celu służą punkty pomógł,
~ Nie podajemy adresów do stron www od tego jest dział Strony warte obejrzenia.

11. Administratorzy, moderatorzy mogą się dopuścić odstępstw w przestrzeganiu Regulaminu.

12. Pomimo wszystko http://www.forumpraca.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści wysłane od użytkowników.


Redakcja serwisu zastrzega sobie prawo do usunięcia konta bez uprzedzenia w przypadku notorycznego łamania regulaminu, przedstawienia fałszywych danych. Regulamin może zostać zmieniony bez powiadomienia wszystkich uczestników forum. Postanowienia zawarte w niniejszym regulaminie obowiązują wszystkich użytkowników forum.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Sprawy forum”