Forum na sprzedaż

Jak znaleźć pracę, jesli nic się nie umie robić?

Cv, listy motywacyjne, umowy gospodarcze, umowy zlecenie i o dzieło, ogólnie forum o pracy w Polsce

Re: Jak znaleźć pracę, jesli nic się nie umie robić?

Postautor: marcin22 » 16 kwie 2015, 20:57

kazdy ma jakies zdolnosci moze spróbuj za granicą pracę można znaleźć na pracaidealna.pl
marcin22
 
Posty: 54
Rejestracja: 30 sty 2015, 17:21

Re: Jak znaleźć pracę, jesli nic się nie umie robić?

Postautor: harmonia » 17 kwie 2015, 13:53

Sporo jest stron z pracą w Polsce. Wystarczy wejść na google.
harmonia
 
Posty: 292
Rejestracja: 13 maja 2013, 13:18

Re: Jak znaleźć pracę, jesli nic się nie umie robić?

Postautor: taga » 15 cze 2015, 9:24

A masz prawo jazdy? Może warto pomyśleć o pracy jako kierowca? Zarówno jako dostarczyciel, jak i np. przy przeprowadzkach. Przyda Ci się samochód dostawczy, albo przyczepka samochodowa, którą przyłączysz do osobówki. Myślę, że to dość dobre zajęcie.
taga
 
Posty: 172
Rejestracja: 24 maja 2014, 11:41

Re: Jak znaleźć pracę, jesli nic się nie umie robić?

Postautor: april23 » 20 lip 2015, 21:39

Zawsze można zrobić jakieś kursy :)
april23
 
Posty: 321
Rejestracja: 04 lip 2014, 14:33

Re: Jak znaleźć pracę, jesli nic się nie umie robić?

Postautor: johnnorton » 23 lip 2015, 11:37

Musisz się przeszkolic w jakiejś dziedzinie. Jeśli mówiłeś o komputerach to najlepiej w tym właśnnie kierunku. Na pewno znajdzie się ktoś chętny żeby cię zatrudnić.
johnnorton
 
Posty: 7
Rejestracja: 06 lip 2015, 11:46

Re: Jak znaleźć pracę, jesli nic się nie umie robić?

Postautor: ksiadzojciec » 24 lip 2015, 11:26

Serio ? Jak nie umiem nic robić, to gdzie znajdę pracę !
ksiadzojciec
 
Posty: 12
Rejestracja: 24 lip 2015, 11:25

Re: Jak znaleźć pracę, jesli nic się nie umie robić?

Postautor: marzenka.o » 12 sie 2015, 13:47

ksiadzojciec pisze:Serio ? Jak nie umiem nic robić, to gdzie znajdę pracę !


Można np. rozdawać ulotki. Do tego nie jest potrzebna ani wiedza ani umiejętności ;D.
marzenka.o
 
Posty: 242
Rejestracja: 10 sty 2014, 17:30

Re: Jak znaleźć pracę, jesli nic się nie umie robić?

Postautor: karol_ulik » 12 sie 2015, 14:00

Trochę się komplikuje sytuacja jak osoba jest niepełnosprawna.
karol_ulik
 
Posty: 3
Rejestracja: 12 sie 2015, 13:52

Re: Jak znaleźć pracę, jesli nic się nie umie robić?

Postautor: maltanczyk » 17 sie 2015, 19:16

A co z językiem... i nie wierzę że nic nie dałbyś radę robić. Wiem, że bez doświadczenia to faktycznie jeszcze trudniej coś znaleść. Zobacz sobie na oferty za granicą mimo wszystko na http://www.epser.com/ wydaje mi się, że jak jesteś pracowity i dawałbyś z siebie wszystko to chętnie wezmą Cie do jakiejś nawet pomocniczej pracy. Mój znajomy mówił o gościu co nie miał doświadczenia ale nie pił i szybko sie uczył i dostał dobra fuchę za jeszcze lepszą kasę właśnie dzięki eurokontakt.
maltanczyk
 
Posty: 87
Rejestracja: 11 lis 2014, 16:01

Re: Jak znaleźć pracę, jesli nic się nie umie robić?

Postautor: harmonia » 20 sie 2015, 9:30

Jeżeli nic się nie umie, to chyba dobrze byłoby się czegoś nauczyć.
harmonia
 
Posty: 292
Rejestracja: 13 maja 2013, 13:18

PoprzedniaNastępna

Wróć do Forum ogólne

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Tomasz09 i 4 gości