Forum na sprzedaż

En byte till en tunnare

Cv, listy motywacyjne, umowy gospodarcze, umowy zlecenie i o dzieło, ogólnie forum o pracy w Polsce

En byte till en tunnare

Postautor: Labi1995 » 19 lip 2018, 7:58

Jag k?pte nyligen ett par Nike Lunarglide 5-tal f?r ett konsultprojekt som jag arbetade med. Jag visste inte riktigt mycket om skon, och det ?r inte en som jag hade t?nkt p? f?rut eftersom det har lite mer h?l till framfodsdroppe ?n jag vanligtvis gillar i en l?pande sko. Men n?r jag f?rs?kte dem p? ett n?rliggande Nike-utlopp Nike Air Presto Femme blev jag fascinerad. Snygg sko, v?ldigt bra, super bekv?m ?vre och en fin kusig s?g (den senare tenderar att fungera bra f?r mig). De passade lite snyggt genom mittfoten, men jag kunde inte l?ta bli att ta dem ut p? en "riktig" k?rning (det vill s?ga inte n?r man spelade p? l?pband).
Min Nike Air Max 90 Hombre f?rsta k?rning i Lunarglide 5-talet gick Adidas ZX Flux Womens inte bra. Cirka halvv?gs genom 5 milsk?rningen b?rjade min v?nstra b?ge g?ra ont. Det var en skarp, br?nnande sm?rta, och inte n?got jag har k?nt f?rut. Jag trodde att det kanske var den snygga (gr?nsar till sn?va) midfootpassning som orsakade problemet, och jag best?mde att jag inte skulle springa i dem igen. Jag bar dem lite tillf?lligt och f?rs?kte sedan en tunnare innersula f?r att skapa lite extra utrymme. Insole-bytet fick dem att k?nna sig mycket b?ttre, s? jag best?mde mig f?r att ta dem ut f?r en annan lopp. Inga problem. Gick f?r n?gra fler. Allt v?l. Jag f?rs?kte igen med den ursprungliga innersulan och allt var bra - de kan ha brutit sig lite, eller b?gens sm?rta var bara en fl?ckig sak p? den enda k?rningen. F?rra veckan tog jag ut dem f?r en 12 mil l?ng k?rning och hade inga Nike Air Force 1 Womens problem. Jag har nu tillr?ckligt med Nike Air Max 90 Dámské Černá miles p? dem f?r att vara bekv?m att skriva upp en recension. F?rst och fr?mst ?r Nike Lunarglide 5 en snygg sko. Det ?r ett av de s?llsynta skor som jag ska b?ra helt enkelt f?r att jag tycker om hur det ser ut. Mitt par ?r i gr?tt och ljust orange, och kombinationsrutan fungerar v?ldigt bra.
Den ?vre best?r av tv? lager av tyg som ?r separerade av flywireband som str?cker sig fr?n s?len till ?gonlocken p? varje sida (de orange str?ngarna som kan ses i bilderna h?r). Ytterskiktet ?r ett stretchigt, ?ppet n?t, det inre skiktet ?r en mer t?tt v?vt tyg. Det inre skiktet ?r sydt mot tungan p? varje sida och har v?ldigt f? s?mmar. Den passar som en snygg socka och k?nns bra mot bar hud. P? skoens baksida finns en fast plasth?llare som slingrar runt h?len f?r att ge st?d - jag har inte upplevt n?gon irritation Nike Air Max 2017 Dámské fr?n detta. Ankelkragen Nike Air Max 90 Womens Pink ?r v?l vadderad och fodrad med ett mjukt material. Sammantaget ?r jag verkligen imponerad av den ?vre konstruktionen och konstruktionen.
Jag har funnit att Lunarglide 5 passar f?r att vara annorlunda ?n m?nga andra Nike jag har provat. Jag har gott om plats i framfoten (och den stretchiga ?vre i framfoten ?r fantastisk), men mittfoten ?r ganska snyggt. Detta har f?rb?ttrats lite n?r skorna har brutit in, men det ?r n?got att vara f?rsiktig om du har en h?gvolymfot. En byte till en tunnare innersula hj?lper. Lunarglide 5 ?r en mjuk sko. Jag ?r en mild h?ltspetsare, men n?r jag tvingar en h?rdare h?lsvikt blir mjukheten i h?len v?ldigt tydlig. Och vid 10mm droppe (per l?pvagn - 28mm h?lh?jd, 18mm framfod, 9,6 oz i storlek 9), det finns mer tunga under foten ?n vad jag vanligtvis beh?ver f?r mitt steg. Om du Nike Air Max 90 Hombre Negras gillar en mjuk sko Nike Air VaporMax Damskie med mycket h?lkudde, skulle det vara ett bra val (jag tycker att de liknar adidas Energy Boost). S?gen k?nns ganska lik Nike Lunaracer, ?ven om den senare ?r lite l?gre profil. Koppla ihop Lunaracer-sulan med Lunarglide ?vre och fr?mre passformen, och du skulle ha en fantastisk sko! Lunargliden har gummi i alla st?rre slitagefl?ckar, och mitt par visar inte n?gon ovanlig eller accelererad uppdelning efter cirka 30 mil p? v?gar (notera - Jag tenderar att f?nga stenar i framfotsp?ren, inte en stor sak men).
Labi1995

Wróć do Forum ogólne