archiwum dokumentów

Cv, listy motywacyjne, umowy gospodarcze, umowy zlecenie i o dzieło, ogólnie forum o pracy w Polsce
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Loka34
Posty: 68
Rejestracja: 14 maja 2017, 11:17

25 sie 2018, 18:00

Ja również uważam, że archiwizację dokumentów w firmie najlepiej jest przeprowadzać w formie elektronicznej. Dzięki temu można zaoszczędzić sporo miejsca, czasu, a także zwiększyć bezpieczeństwo przechowywanych danych. Jest to możliwe na przykład dzięki systemowy Workflow DMS, oferowanemu przez firmę Primesoft. Na stronie http://www.primesoft.pl/pl/zarzadzanie- ... system-DMS możecie sobie poczytać, na czy taki system tak właściwie polega, jakie jeszcze płyną z niego korzyści i dla jakich branż jest przeznaczony :)
maja123

27 wrz 2018, 00:13

Takie dokumenty należy przechowywać zgodnie z RODO. Na http://webskey.pl/bazy-danych-prawa-i-o ... nformacji/ można przeczytać, jakie obowiązki ciążą na osobie, dysponującą danymi osobowymi innych osób.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Forum ogólne”


Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
Forum VW Regeneracja wtryskiwaczy Doradca Finansowy Wrocław
Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
Skup aut Poznań Organizacja imprez Forum PHP
Skup aut w Poznaniu - wielkopolska Forum webmasterów Kredyty Warszawa