Forum praca - ogłoszenia o prace - forumpraca.pl

archiwum dokumentów

Cv, listy motywacyjne, umowy gospodarcze, umowy zlecenie i o dzieło, ogólnie forum o pracy w Polsce

Re: archiwum dokumentów

Postautor: Loka34 » 25 sie 2018, 18:00

Ja również uważam, że archiwizację dokumentów w firmie najlepiej jest przeprowadzać w formie elektronicznej. Dzięki temu można zaoszczędzić sporo miejsca, czasu, a także zwiększyć bezpieczeństwo przechowywanych danych. Jest to możliwe na przykład dzięki systemowy Workflow DMS, oferowanemu przez firmę Primesoft. Na stronie http://www.primesoft.pl/pl/zarzadzanie-dokumentami/system-DMS możecie sobie poczytać, na czy taki system tak właściwie polega, jakie jeszcze płyną z niego korzyści i dla jakich branż jest przeznaczony :)
Loka34
 
Posty: 51
Rejestracja: 14 maja 2017, 11:17

Re: archiwum dokumentów

Postautor: izzy » 25 wrz 2018, 7:37

Mnie również taki temat interesuje, ponieważ nie wiem do końca, w jaki sposób ogarnąć przechowywanie dokumentacji pracowniczej Jak wygląda to u Was? Znaleźliście sobie po prostu jakiś system, czy wszystko przechowujecie w segregatorach. Koniecznie chciałabym, aby to wszystko było dokładnie uporządkowane, aby nie było później kłopotów.
izzy
 
Posty: 48
Rejestracja: 29 sie 2018, 15:03

Re: archiwum dokumentów

Postautor: maja123 » 27 wrz 2018, 0:13

Takie dokumenty należy przechowywać zgodnie z RODO. Na http://webskey.pl/bazy-danych-prawa-i-o ... nformacji/ można przeczytać, jakie obowiązki ciążą na osobie, dysponującą danymi osobowymi innych osób.
maja123
 
Posty: 194
Rejestracja: 16 gru 2017, 23:15


Wróć do Forum ogólne

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 5 gości