Na jakie studia isc

Cv, listy motywacyjne, umowy gospodarcze, umowy zlecenie i o dzieło, ogólnie forum o pracy w Polsce
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ewabielen
Posty: 102
Rejestracja: 15 lut 2018, 11:56

05 lip 2018, 07:00

No właśnie na jakie?:) Po których jest największa szansa na pracę?
Awatar użytkownika
Kasiaaa
Posty: 66
Rejestracja: 18 wrz 2015, 20:42

05 lip 2018, 15:41

Ja jestem zdania, ze nie można do końca sugerować się tym po jakich studiach dostaniemy pracę a bardziej tym co nas interesuje. Wtedy praca będzie naszą pasja i zawsze znajdziemy szansa na to by przełożyło się to na zarobki. Ja jestem inżynierem po studiach, dodatkowo wciąż się rozwijam i biorę udział w różnego rodzaju szkoleniach jak np. http://emt-systems.pl/szkolenia-siemens ... -1500.html i na brak pracy nie narzekam mimo, ze inżynierów jest sporo na rynku pracy.
Awatar użytkownika
Aldona
Posty: 10
Rejestracja: 11 maja 2018, 17:45

06 lip 2018, 12:34

Ja skończyłam studia zaoczne na kierunku psychologia. Całość wspominam bardzo dobrze, tylko później miałam trochę problemy ze znalezieniem czasu. NA tygodniu dużo też pracowałam w sklepie i nie miałam czasu na pisanie pracy licencjackiej. Wtedy pomogły mi bardzo osoby z serwisu pisanie.co http://pisanie.co/lubelskie/biala-podlaska, które wykonały kawał dobrej roboty. Jeśli ktoś również nie może sam napisać pracy licencjackiej bądź magisterskiej, to polecam tę firmę.
Awatar użytkownika
muster
Posty: 5
Rejestracja: 31 lip 2018, 11:59

31 lip 2018, 14:20

Zależy, jaki masz pomysł na siebie w przyszłości. Niektórzy się sprawdzają w pracach fizycznych, niektórzy wolą umysłowe, a jeszcze inni chcą mieć swobodę i robić coś na własną rękę. Sytuacja na rynku pracy wcale nie jest stabilna w ostatnich latach i jednego roku będzie zapotrzebowanie na takich, a następnego roku na innych specjalistów. Zapytaj siebie: w czym czuję się dobrze? Nauka czego idzie mi łatwiej, a z czym radzę sobie gorzej? Pod tym kątem wybór jest łatwiejszy :)
ODPOWIEDZ