Forum na sprzedaż

herenfinisher zijn eerste

Forum dla tych co oferują pracę w kraju (praca stała, praca sezonowa,
praca w domu).

herenfinisher zijn eerste

Postautor: Banning » 19 lip 2018, 9:00

Als je de Amerikaanse Olympische Trials van 2016 in LA op 13 februari hebt gemist, dan heb je een ongelooflijke race van twee plus uur gemist. Ik was veel meer enthousiast over het zien van deze race dan ik was voor het kijken naar de Super Bowl een paar weken geleden. Ik wist dat jaren van training en voorbereiding neerkwamen op deze ene race voor deze atleten, en ik wilde geen enkel moment missen. Wat ik trouwens bijna deed omdat ik vergat dat het om een ??uur begon ... godzijdank voor DVR! Het had alle drama, spanning en actie waar je op een marathon op kon hopen. Er Nike Air Zoom Pegasus 34 Donna waren hoogtepunten, dieptepunten en verrassingen. Er waren momenten van schoonheid en momenten van diep gevoelde teleurstelling. Al met al was het het enige waar je op kon hopen in een race, en de racers lieten het echt allemaal daar achter. Aan het einde van dit alles, voelde ik dat er 5 belangrijke afhaalrestaurants waren van de race die ik hieronder deel.

Het maakt niet uit hoeveel Nike Internationalist Donna je traint en het maakt niet uit hoeveel situaties je je probeert voor te bereiden, er is altijd wel een kans dat op de racedag of de race zelf of je eigen lichaam je een gebogen bal geeft die je niet had verwacht. Met temperaturen rond de 70 graden hadden racers te maken met de heetste marathon van de Olympische proeven op recordniveau. Warmte brengt vele uitdagingen met zich mee, waaronder kramp en uitdroging, die Shalane Flanagan kon bevestigen aan de eerste hand. Toen ze deelde met Runner's World: "Ik was echt duizelig, rillingen, rinkelden in mijn oren, ik kon het niet recht zien." Met zoveel op het spel, zegt Flanagan dat ze haar "lichaam Adidas Zx Flux Femme naar een plek duwde die ik nog nooit heb gehad" ervaren."

Het tafereel toen Flanagan de finish passeerde en werd betrapt door Amy Cragg, zei het allemaal. Door 26.2 mijl vochten deze ongelooflijke vrouwen samen om een ??doel te bereiken waar Nike Air Max 2017 Mujer ze de afgelopen jaren onvermoeibaar aan hadden gewerkt. Na een teleurstellende vierde plaats in Houston in 2012, werd Cragg naar de overwinning gedreven door Nike Air Max 1 Hombre slim racen en de hartelijke steun van haar teamgenoot Flanagan. Ze hielpen elkaar stap voor stap door het grootste deel van de race voordat Cragg eindelijk wegreed voor de overwinning. Afwerking 1-3 Cragg en Flanagan hebben de wereld laten zien dat hoewel hardlopen wordt gezien als een solosport, de steun van een teamgenoot en de wil om een ??gedeeld doel te bereiken, je kan helpen om de moeilijkste plekken van elke uitdaging te doorstaan.

De gemiddelde leeftijd van de top 3 mannen en vrouwen was 32, met Jared Ward als de jongste op 27 en aan de andere kant heb je Meb Keflezighi op 40-jarige leeftijd. De 4e (Kara Goucher) en 5e (Janet Bawcom) vlekken voor de vrouwen waren allebei 37 jaar oud. Natuurlijk was de eerste plaats Nike Air Pegasus 89 Damen voor herenfinisher zijn eerste marathon, maar hij is niet bepaald een beginnende hardloper. Het lijkt erop dat doorgewinterde hardlopers met veel ervaring onder hun riem misschien wel de toekomst van de sport zijn. Wat betekent dit voor de gemiddelde hardloper? Ga er niet altijd van uit dat je met de jaren langzamer gaat worden ... Meb is 40 en doodt het nog steeds!
Banning

Wróć do Dam pracę