Forum na sprzedaż

landing op het verkeerde deel van

Forum dla tych co oferują pracę w kraju (praca stała, praca sezonowa,
praca w domu).

landing op het verkeerde deel van

Postautor: Banning » 18 lip 2018, 8:46

Dit is absoluut een van de meest populaire onderwerpen op mijn blog. Al mijn berichten over dit Adidas Superstar Herren onderwerp zijn consequent het meest populair. Lopers zijn begrijpelijkerwijs zeer ge?nteresseerd in dit onderwerp, omdat zonder hardloopschoenen de meeste hardlopers niet in staat zouden zijn om te trainen, of op zijn minst met aanzienlijke kilometers te trainen. Of zouden ze? Voordat ik inga op het hoofdonderwerp, laten we een aantal feiten bekijken.

De moderne hardloopschoen is uitgevonden in de vroege jaren Nike Air Zoom Pegasus 33 Femme 1970. Ik ben er vrij zeker van dat mensen vóór de vroege jaren 70 van de vorige Nike Air Max 95 Womens eeuw actief waren. Als de hypotheses van Dr. Lieberman correct zijn, hebben onze voorouders veel hardgelopen voordat schoenen zelfs werden uitgevonden.
Over de hele wereld zijn er mensen die geen toegang hebben tot moderne hardloopschoenen, of soms schoenen van welke aard dan ook. Deze mensen behoren echter vaak tot de beste langeafstandslopers ter wereld. De beste voorbeelden van dit fenomeen zijn de Oost-Afrikanen en de Tarahumara-indianen in Mexico.
vragen
Hoe komt het dat voorafgaand aan de uitvinding van de moderne hardloopschoenen die mensen erin geslaagd hebben te lopen? Hoe komt het dat ondanks het ontbreken van toegang tot moderne hardloopschoenen, de Oost-Afrikanen en Tarahumara-indianen nog steeds grote afstandslopers worden?

Misschien stellen we niet eens de juiste vragen. Misschien hebben we deze discussie verkeerd ingepast. Misschien moeten de vragen die we ons moeten Nike Roshe Run Femme stellen zijn, hoe lopers met moderne hardloopschoenen erin slagen om Nike Air Max Sequent 2 Damen net zo goed te rennen als zij, ondanks het feit dat ze zo'n slechte techniek hebben? Ook, waarom is het dat de moderne hardloopschoen wordt geassocieerd met dergelijke slechte looptechniek?

Ik kan deze vragen niet definitief beantwoorden. Ik breng ze echter op een manier om mensen te laten nadenken over de wijsheid van de conventie met betrekking tot hardloopschoenen en hardlooptechniek die niet echt het grootste deel van de menselijke geschiedenis lijkt te kunnen verklaren.

Hoe werkt Pose Running-effect wat een hardloopschoen nodig heeft?

Naarmate je techniek verbetert, gebeurt het volgende:

Je stopt met landen op je hak, waardoor er geen dikke zolen met kussens meer nodig zijn. Dit elimineert ook de noodzaak van corrigerende maatregelen om te gaan met pronatie en supinatie die grotendeels veroorzaakt worden Nike Free 5.0 Femme door de landing op het verkeerde deel van de voet (wat weer de hiel is).
Je stopt ermee met je voet in de grond te botsen, en je gaat stiller en stiller landen. Met een JUISTE voorvoet (of mid-foot) landing, wordt de voet zijn 'owe cushioning device'.
Je begint je voet sneller van de grond te trekken. Dit vereist dat je lichaam kan voelen wanneer de voet de grond heeft geraakt. Iets dat goed gepolsterde hardloopschoenen verstoort.
Banning

Wróć do Dam pracę