Forum na sprzedaż

probeerde niet te braken

Forum dla tych co oferują pracę w kraju (praca stała, praca sezonowa,
praca w domu).

probeerde niet te braken

Postautor: Banning » 11 lip 2018, 10:08

Biecht: tot gisteren had ik maar één baissessie gedaan en dat was meer dan twee jaar geleden. Het heeft me met zulke slechte DOMS achtergelaten Nike Air Max Thea Womens dat ik sindsdien ben uitgesteld. Dat wil niet zeggen dat mijn training verstoken is geweest van intervallen. Ik heb ze gewoon niet gedaan op de renbaan.

Maar ik woon nu in de buurt van de renbaan van Parliament Hill. Gelegen aan de rand van Hampstead Heath kunt u de skyline van Londen zien terwijl u het huis rechtdoor afdaalt. Het is een uitnodigend vooruitzicht. Een die me bijna doet vergeten hoeveel ik bang ben van de baan.

Anders dan de prijs van £ 3, is er de ernst van het nummer, de andere hardlopers en de dingen die fout kunnen gaan. Wat als er supersnelle hardlopers zijn en ik na mijn laatste rep over twee rijstroken ben gepasseerd en in de weg zit? Wat als ik over rij 1 ga en iedereen een paar meter extra moet toevoegen om uit de weg te geraken? Hun overlappingsslips zullen helemaal over de plaats zijn en het Nike Air Max 90 Femme zal mijn schuld zijn.

Ik ging gisteravond naar de baan en geen van deze dingen gebeurde. Het was veel erger.

Ik jogde de mijl naar de baan als een warming-up met een felroze hardloopjas, een paar zwarte pantalons in zwart, zilver en wit en www.lavieenlumiere.fr een paar nieuwe turquoise trainers. Het was wat ik noem mijn "Ik ben nerveus om naar het circuit te gaan en wil geen aandacht vestigen op mezelf".

Er was een groep van ongeveer 50 schoolkinderen die de baan gebruikten. Ik jogde naar de poort en vroeg de verzorger of het gesloten was voor een privésessie, hoopvol dat hij me zou zeggen om nog een keer terug te komen. Geen geluk.

"Oh nee, vind ze niet erg. Je blijft aan de binnenkant en ze houden je de weg. "

Ik overhandigde mijn £ 3 en ging zenuwachtig op weg naar het ovaal toen een andere hardloper arriveerde en zijn seizoenspas naar de verzorger flitste.

School PE-klassen brengen slechte herinneringen voor mij terug. Ik was niet sportief en had geen interesse om deel te nemen, en toch was ik gedwongen om in alle weersomstandigheden rond te rennen met mensen die lachten om het Nike Air Max 90 Damen minste teken van zwakte. En hier was ik weer, 15 jaar in het midden van een andere bloedige PE-klasse.

Ik was nerveus over het lopen voor deze tieners. Ze zouden er zeker plezier in scheppen om me te kletsen en te lachen om mijn panty met motief, maar ik ging toch allemaal op weg naar rijbaan één. Sommigen van hen keken toe terwijl ik door mijn opwarming en stretching ging, maar ik ging verder.

Ik begon te rennen. Ik rende 400 meter, een volle ronde van de baan en bleef doorgaan. Ik heb een tweede ronde hard gerend. 800 m en mijn eerste vertegenwoordiger was klaar. Ik had er nog zeven te doen. Een van de tweede vertegenwoordigers dacht ik terug aan het jaar dat ik de 800 meter moest lopen op de schoolsportdag. Ik was ongeveer net zo oud als de kinderen om me heen. Dat jaar heb ik het niet 400m gehaald voordat ik moest stoppen en lopen, mijn hand op mijn hand geklemd om een ??steek te verlichten. Ik eindigde mijn tweede 800m rep in 3 minuten en 16 seconden.

Rep drie begon en nadat ik 20 meter had gelopen hoorde ik een van de PE-leraren achter me die 15 van de klas instrueerden om een ??ronde te rijden. Ik zette me schrap voor een aantal tieners dat me voorbijliep, maar het kwam niet. Ik rende de tweede 400m van het interval en zag hoe sommige kinderen hun 400 afslachten, terwijl andere achteraan liepen en sommigen met lopen langs hun zijden liepen.

Ergens rond rep vier of vijf stopte ik met het zien van de kinderen om me heen. Ik concentreerde me alleen op de witte lijnen voor me en probeerde niet te braken. Tegen de tijd dat ik klaar was met mijn achtste en laatste 800 m waren ze weg, en dat gold ook voor mijn angst voor de baan of voor wat iemand anders denkt.
Banning

Wróć do Dam pracę