Forum na sprzedaż

vorig jaar uitgesteld heb

Forum dla tych co oferują pracę w kraju (praca stała, praca sezonowa,
praca w domu).

vorig jaar uitgesteld heb

Postautor: Banning » 11 lip 2018, 10:00

Fietsen zijn geweldig, niet? Je hebt geen kaartje nodig of te wachten op iemand die in jouw richting gaat om mee te gaan, je springt er gewoon op, pedaal als een gek en als bij toverslag arriveer je op je bestemming. Ze bloeien prachtig - dat is totdat ze fout gaan.
Het ging gebeuren vroeg of laat - botsen op de slordige wegen van Londen op mijn racefiets met zijn smalle wielen, ik zou uiteindelijk een lekke band krijgen. Ik kreeg er zelfs twee tegelijk dankzij een krater in de weg bij Finsbury Park.

Ik wist wat er zou gebeuren voordat ik het gat zou raken, maar omdat het zo breed was en overal om me heen verkeer, had ik geen ander alternatief dan er doorheen te trappen en te hopen. Ik rolde Nike Internationalist Donna tot stilstand en steeg af om twee nogal triest uitziende banden te zien. Ik duwde mijn fiets een halve kilometer de heuvel op naar mijn bestemming en zocht de dichtstbijzijnde fietsenwinkel op.

Met een paar triatlons die deze zomer aankwamen, evenals een (of misschien twee) fietstochten van 100+ mijlen, leek het verstandig om zelf te leren hoe je een binnenband kunt verwisselen in plaats van het fietsequivalent van de AA in te schakelen. Als een AA voor fietsers nog niet bestaat, zou dit moeten!

Binnenbanden en bandenlichters zijn gekocht en verschillende YouTube-demo's over hoe je een tube later kunt vervangen (deze van Evans is best goed), ik was er klaar voor. De eerste band was een beetje vervelend om van de velg te komen, en toen nog problematischer om weer aan te komen. Ik worstelde er ongeveer 20 minuten mee voordat ik me realiseerde dat ik het verkeerd deed.

Wiel nummer twee (het achterwiel) was moeilijker om van de fiets te komen (snel mijn kont loslaten). Toen ik eenmaal vrij was, was ik bijna een professional in het veranderen van de eigenlijke binnenband. Ik kan nog steeds zo snel Adidas Zx Flux Femme zijn als Chrissie Wellington op dit gebied en op andere gebieden. Maar ik kom daar.

Gestimuleerd door mijn nieuwe fietsvaardigheden was het tijd om iets te doen dat ik sinds vorig jaar uitgesteld heb - het beheersen van de schoenplaatjes. Ik stopte mijn fietsschoenen in mijn rugzak en fietste naar de relatieve veiligheid van Victoria Park voordat ik ze aan en letterlijk werd, één met de fiets. Vier rondjes van het park en een fiets naar huis kloksnelheid van 15 mijl ingeklikt zonder af te vallen. Het was tijd om de straat op te gaan.

Op de Bank Holiday Monday deed ik een marathon op mijn fiets - 26 mijl rond Londen met een pizza- en bierpitstop bij Crate Brewery op 20 mijl. Dit was het derde dat ik tijdens het paasweekend over fietsen hoorde - het voordeel van fietsen over hardlopen of zwemmen is dat je dit soort pitstops kunt Nike Air Max 270 Dames maken zonder ziek te worden. Nou ja, afhankelijk van hoeveel bier je stopt. Maar dan kun je altijd de fietsen AA van een andere soort noemen.
Banning

Wróć do Dam pracę