Forum na sprzedaż

zeer performante regisseur

Forum dla tych co oferują pracę w kraju (praca stała, praca sezonowa,
praca w domu).

zeer performante regisseur

Postautor: Banning » 20 cze 2018, 9:40

De opvallende cijfers zijn er in Australi?. Je had finalist voor Australi? in de dames 1500, heren en dames 5k, een paar lage 13/27: 2x jongens, een 11e in de damesmarathon en een 23e in de heren. Wat anders is, is de diepte. Dit zou niet verrassend moeten zijn, gezien de populatieverschillen tussen Australi? en de VS. Hetzelfde zou gezegd kunnen worden voor het VK.

Wat is het gevolg van dit gebrek aan diepte? Een van de inzichten die ik Nike Air Presto Femme heb gekregen, is dat het Amerikaanse systeem je vaak dwingt een evenement te vinden vanwege de diepte. Zou Jenny Simpson of Anna Mulliard de toren verlaten. Zou Evan Jager nog steeds de 1.500 en 5k in plaats van de toren draaien als hij Brits was? Of misschien zou Brandon Johnson uiteindelijk de 400 hindernissen voor de 800 ooit hebben verlaten als hij uit Frankrijk of het VK kwam? Zouden onze vele 5k / 10k hardlopers vertrekken voor meer kansen in de marathon als ze kansen hadden om teams te vormen in de 5k en 10k?

Ik weet niet zeker of ik het antwoord weet, maar de vraag is zonder twijfel intrigerend. Ik herinner me dat in het begin van de jaren 2000 altijd werd beweerd dat als Haile Gebersalassie een Amerikaan was, hij een loper van 1.500 meter zou zijn geweest met zijn 3:31 indoor PR en niet zou zijn gestegen. Ik kan het niet Nike Cortez Womens helpen, maar denk dat het vanwege het gebrek aan diepte in andere landen nu tot gevolg heeft dat de atleten niet gedwongen worden tot evenementen omdat ze nationaal kunnen slagen en misschien teams kunnen vormen op vele evenementen rondom hun specialiteit. De prikkel om nieuwe evenemententerreinen te verkennen is kleiner omdat je vrij tevreden kunt zijn nationale teams aan het werk te zetten en te denken dat Nike Air Max Tavas Womens dit je beste evenement is zonder andere gebieden te verkennen. Het zou bijna het fenomeen 'steeplechase' kunnen worden genoemd.

austrlaia-pic Ik noem het dat, omdat in het Amerikaanse hogeschoolsysteem de toren vaak een evenement is waar een iets minder getalenteerde atleet op de conferentie punten kan scoren, de regionals kan halen of zich kan kwalificeren voor de NCAA's. Zo vaak zie je hier jongens die net aan de vooravond zijn van de 1.500 of 5k omdat de torenspits hen de mogelijkheid biedt om door te breken naar het volgende niveau.

Bij Houston praten we er altijd over dat elke persoon zich moet ontwikkelen, omdat we niet kunnen omgaan met iemand die zijn potentieel niet bereikt, omdat we niet de diepgang hebben die een staat in Oklahoma bijvoorbeeld heeft. We moeten onze atleten ontwikkelen omdat we het ons niet kunnen Nike Roshe Run Femme veroorloven dat iemand dat niet doet. De zaak is vergelijkbaar in Australi?. Vanwege de verminderde diepte moet er een punt van aandacht zijn om ervoor te zorgen dat de getalenteerde atleten blijven evolueren.

Dat betekent dat de teamstructuur grotendeels anders is. In de VS is het, als je de USATF-coach bent voor een werelden- of Olympisch team, grotendeels ceremonieel. Ja, je speelt een belangrijke rol bij het plannen en het soepel laten verlopen van dingen, maar het is niet dat je nek op het spel staat voor het winnen van medailles. In Australi? is het systeem opgezet met een zeer performante regisseur en coach, die onder meer werken in cycli van 4 jaar om het team te verbeteren, mensen finales te laten maken en uiteindelijk zoveel mogelijk medailles te behalen.

In de Verenigde Staten is het afhankelijk van de individuele coaches Nike Air Max 90 Womens of het universitaire systeem om te verzekeren dat de medaillespiegel blijft lopen. In Australi? zou ik zeggen dat het nog steeds aan de individuele coaches is, maar er is een niveau van toezicht of verantwoording / ondersteuning. Zoals ik eerder al zei, zou er misschien net een beetje meer over je schouder moeten kijken en ervoor zorgen dat je
training plannen en de atleet geven wat ze nodig hebben.
Banning

Wróć do Dam pracę