Forum na sprzedaż

aandacht bijvoorbeeld

Forum dla tych co oferują pracę w kraju (praca stała, praca sezonowa,
praca w domu).

aandacht bijvoorbeeld

Postautor: Banning » 20 cze 2018, 9:29

Op de wereldkampioenschappen in Moskou kreeg ik een unieke gelegenheid om een ??paar weken Nike Air Presto Womens door te brengen met het Australische systeem van training en ontwikkeling. Als coach was het een ongelooflijke leerervaring, niet alleen omdat ik verschillende manieren leerde om hetzelfde probleem aan te vallen, maar omdat het een ander gezichtspunt bood. Het was niet alleen gewend om elk mogelijk woord te verkorten, zoals elke ochtend "brekkie" (wat ik denk dat ik nu in mijn dagelijkse taal zal bewaren!), Maar eerder een blik in perspectief.

Dit is niet bedoeld als een commentaar op wat beter is, het Amerikaanse of Australische of zelfs Europese systeem waar ik getuige van was toen Jackie trainde met de Britse meisjes, maar eerder een erkenning dat we bevooroordeeld zijn door onze eigen opvoeding en dat ze eraan ontsnappen door jezelf verdiepen in een andere cultuur kan leiden tot een aantal diepgaande nieuwe inzichten.

Er zijn normen en blind geaccepteerde overtuigingen die verschillen van onze normen en geaccepteerde Adidas Superstar Hombre overtuigingen. Het is een interessant fenomeen, omdat het opgroeien in de Amerikaanse cultuur, er bepaalde "regels" Nike Air Max 2017 Donna zijn die bijna iedereen in training doet zonder de vraag te stellen waarom we dit doen of wat echt het doel is. Er zijn bepaalde eigenaardigheden die zojuist de geaccepteerde doctrine zijn geworden om geen andere reden dan dat is de manier waarop ze altijd zijn gedaan.

Wat mijn ogen opende was de schijnbaar voor de hand liggende observatie dat deze vooropgestelde normen verschillen in opvoeding. We denken dat alleen al omdat we Lydiard of Cerutty hebben gelezen of wie de goeroe is voor dat land, we de geschiedenis en de erfenis van hun trainingscultuur begrijpen. Maar wat we missen, is hoe die normen aanvaard werden en hoe ze nu ingebakken zijn.

Je ogen openen voor dat concept kan ongelooflijk bevrijdend zijn. Het toont de zwakheden van zowel uw eigen systeem als het systeem dat u evalueert. In Australi? was het eerste belangrijke punt van aandacht bijvoorbeeld hoe de week is Adidas Gazelle Womens opgezet. Dus waar de harde workouts elke week vallen en waar de lange termijn is gepland is van het grootste belang. In het Italiaanse systeem ligt de nadruk meer op de details van de specifieke training en het schema stroomt maar net, terwijl we in Amerika overblijfselen hebben van beide, maar zeker de geritualiseerde zondag (of zaterdag) op de lange termijn hebben.

Vanuit mijn Amerikaanse perspectief was een van de leukere situaties mijn opname van het woord "shakeout" in mijn schema's voor Jackie. Het idee van een shake-out van 15-20 minuten is niet zo ingebakken als in de VS (niet zeggen dat het de hele tijd normaal wordt gebruikt, maar bij de meeste Amerikanen zou weten wat een shakeout-jog zou inhouden). Of een ander snel voorbeeld was toen we het hadden over 'ruimte' tussen workouts door.
Banning

Wróć do Dam pracę