Forum na sprzedaż

profiteren van dit gebrek

Forum dla tych co oferują pracę w kraju (praca stała, praca sezonowa,
praca w domu).

profiteren van dit gebrek

Postautor: Banning » 20 cze 2018, 9:03

In de trainingen ben ik altijd bezig met het vertalen van werk. In training betekent dit het bruikbaar maken. Hoe vertaalt een 15 mijl lange vlucht naar iets nuttigs in een 5K race? Dat is wat we moeten bedenken. In de wereld van hardlopen moeten we uitzoeken hoe we de massale deelname aan wegwedstrijden en HS-spoor vertalen naar bruikbare fans.
Zoals ik hierboven al zei, komt het grootste deel van de wegloopgemeenschap voort uit de toetreding tot de sport voor fitness in hun latere jaren. We moeten begrijpen Nike Air Max Jewell Donna wat dit betekent en hoe we ze kunnen bereiken. We moeten ons realiseren dat er geen precieze opvatting bestaat van 'snel' en dat hun interesses anders zijn dan die van hun hardloopbroeders. Bovenal moeten we laten zien waarom ze aandacht moeten schenken aan degene die de race heeft gewonnen.
Nogmaals, ik denk dat dit komt door het cre?ren van verhaallijnen en verbindingen. Geef iemand een achtergrondverhaal over wat de leiders doen en waar ze vandaan komen. Maak vervolgens verbindingen met het publiek, of het nu om een ??thuisverbinding gaat, waar ze trainen, wat ze doen, het maakt niet uit. Een deel van de manier om dit te bereiken is eenvoudig. Vereisen atleten om meer te doen. Meer voor de race en meer daarna. Voer bij wegwedstrijden de beste lopers op de startlijn in. Het maakt niet uit hoe groot of klein de race is. Ten tweede, Nike Air Force 1 Femme eis dat ze rond blijven na de race. Bij roadraces, waar je je "postfeest" -feest hebt, zet je een handtekeningscabine op. Het is een perfecte kans voor hardlopers om hun slabbetjes te laten ondertekenen door de winnaar van de race of tweede plaats. Ik weet dat het dom voelt om een ??handtekening te geven als je een man bent die USA's maakt, maar weinig kans maakt om een ??team te maken of misschien zelfs de finale. Maar de realiteit is dat als je het opzet en de racedirecteur je laat kijken en belangrijk klinkt, het er niet toe doet. Ik heb meer handtekeningen uitgedeeld tijdens mijn waardeloze jaren van het rennen van lokale wegwedstrijden naar kleine kinderen dan ik ooit deed toen ik mezelf als 'snel' beschouwde. Als ik in Europa op ontmoetingen in Belgi? ben geweest, kan ik je niet vertellen hoe blij de lokale bevolking Nike Air Max LTD Donna is om handtekeningen te krijgen van willekeurige Amerikanen die perplex zijn omdat ze 3:41 zijn op 1.500m jongens die volgens het grote plan van dingen niet denken dat ze zo goed zijn. Het maakt niet uit. Ze liepen in een professionele bijeenkomst, dus ze worden belangrijk geacht.

Dit is door anderen genoemd, maar het is noodzakelijk om af te wijken van een mislukking die de uitkomst van de achtervolgtijd verzekert en tot een situatie waarin de match-up de centrale component wordt. We moeten match-ups hype. We moeten zijn zoals boksen. We moeten Nadal vs. Federer in tennis hebben. We hebben Yankees versus Red Sox nodig.
We hebben persoonlijkheden, maar wanneer Defar tegen Dibaba nooit gebeurt, zelfs bij Worlds, hebben we een probleem. En dit hoeft niet alleen bij de topvlucht van de sport te gebeuren. Het feit is dat je nog steeds een intrigerende match kunt maken zonder de beste van het beste daar. Verkoop de verhalen, verkoop de race en de concurrentie. Laat het lijken alsof het zinvol is voor deze 8 mensen aan de lijn, in plaats van te denken dat "nou, deze jongens zijn 13:20 jongens, dus ze zijn echt niet van wereldklasse dus we gaan dit als een B-race behandelen." publiek heeft geen idee dat een man van 13:20 niet van wereldklasse is.
Het publiek heeft geen idee:
We moeten profiteren van het gebrek aan kennis van het publiek over tijden of uitvoeringen. We moeten ons realiseren dat we de WR-houder niet hoeven te waarschuwen. In onze ge?soleerde wereld van nummer, begin je te denken dat je "zuigt" als je een 27:40 10k hardloper bent op de Stanford-uitnodiging. Het is een harde wereld, maar we moeten ons realiseren dat het grote publiek niet zo denkt.
Als je zegt dat je een Olympi?r bent, maakt het niet uit of je in de eerste ronde bent geweest of de finale hebt gemaakt, ze denken dat je goed bent. We moeten profiteren van dit gebrek aan kennis en evenementen en match-ups verkopen. In plaats van simpelweg te vertrouwen op het proberen om in elke race een megazets te behalen tijdens een pro meet, vertrouw je op het instellen van match-ups. Het is vermakelijker voor een publiek, vooral voor HS, of beginnende hardlopers, als ze zien dat vijf 8:50 3k hardlopers het uitvechten met elk hun eigen verhalen tegen Dibaba die 8:20 draait en de volgende snelste 8:45 is.
Niet beledigend, maar voor het grootste deel is het publiek soms onoverkomelijk, het is tijd om daar gebruik van te maken.
Banning

Wróć do Dam pracę