Forum na sprzedaż

doen waardoor ze succesvol

Forum dla tych co oferują pracę w kraju (praca stała, praca sezonowa,
praca w domu).

doen waardoor ze succesvol

Postautor: Banning » 15 cze 2018, 9:37

Sommige van de beste ervaringen die ik heb op het gebied van leren, zijn wanneer ik op verschillende conferenties kan reizen en spreken. Als iemand die opgegroeid is met het haten van spreken in het openbaar, geniet ik er nu intens van, dus elke keer dat ik spreek, heb ik de mogelijkheid om te verfijnen hoe ik dat doe. Maar verder is het Nike Air Max Thea Femme leren dat tijdens deze conferenties aan de hand is inspirerend. Nee, ik heb het niet over het feit dat ik kennis laat vallen, maar het is besmettelijk als je een groep mensen ontmoet die vrijwillig naar een kliniek komen om gedurende 5-6 uur naar ronde sprekers te luisteren. Het is dus onmogelijk om niet in beslag te worden genomen door zelf wat informatie weg te willen nemen.

De andere reden waarom ik het leuk vind om naar dit soort dingen te gaan, is dat je leert van andere mensen. Weet u, iedereen denkt dat wanneer u op een conferentie aanwezig bent, iedereen van u zal leren. Maar de realiteit is dat wanneer je aanwezig bent, je niet alleen een hoop leert van de andere presentatoren, maar ook van de interactie met andere coaches. Zoals ik eerder al zei, iedereen heeft er veel kennis en inzicht in, genoeg om een ??boek te Nike Roshe Run Damen schrijven als ze het willen, maar de meeste mensen laten het nooit uit. Dus wanneer je naar deze conferenties gaat, haal ik vaak tijden en gedachten op die ik mee naar huis neem en die me een betere coach maken. Het zijn de informele interacties die je hebt met mensen die nieuwe idee?n oproepen. Bijvoorbeeld, het soort vragen dat ik krijg, vertelt me ??meer dan de meeste mensen weten.

Nogmaals, we leren van interacties, dus hoe meer je kunt hebben, vooral met mensen die gepassioneerd zijn over wat ze doen, hoe beter. En ik kan gerust zeggen dat de mensen die ik ontmoette op de Kentucky coaches conventie gepassioneerd waren over wat ze deden.

Zoals altijd, in de naam van open zijn en bijna alles wat ik doe delen (d.w.z. er zijn geen geheimen in coaching ...), zal ik de drie presentaties die ik gaf posten. Maar eerst enkele snelle www.celadia.es verklaringen.

Deze kliniek was uniek omdat ik eigenlijk 4 uur moest praten! Gelukkig kreeg ik een pauze toen voormalig Kentucky All-American Cally Macumber haar interessante loophistorie vertelde, wat een mooi uitje en een goede leerervaring opleverde! Wanneer we succes bereiken, hebben alle mensen het over en vertellen ze echt wat ze momenteel doen waardoor ze succesvol zijn. Maar in mijn ervaring, leer je meer van het begrijpen hoe iemand Nike Cortez Femme op dat punt is gekomen. Het proces is wat het verhaal vertelt. Als iemand die altijd praatte over 60-90min tops, pushte het 4 uur op een dag en ik was echt bang dat ik het zo lang boeiend genoeg zou kunnen houden.

Wanneer ik voor het eerst naar de coaching-klinieken ging, zou ik altijd boos zijn. Al vroeg in mijn coachingcarrière, voelde ik me dat niemand echt meer informatie gaf over wat ze deden. Het waren allemaal algemeenheden. Ik Adidas Yeezy Boost 350 Donna liep altijd weg denkend, ik weet eigenlijk niet wat ze deden.
Banning

Wróć do Dam pracę