Forum na sprzedaż

onderwerp voeding en wat zijn de grote

Forum dla tych co oferują pracę w kraju (praca stała, praca sezonowa,
praca w domu).

onderwerp voeding en wat zijn de grote

Postautor: Banning » 15 cze 2018, 9:25

Sterker nog, als het productief wordt gebruikt, kan het een welkome afwisseling zijn van het dogmatische wereldbeeld van je eigen domein. Als we niet vastzitten in het domein, kunnen we de dingen in een nieuw licht zien. De sleutel is echter om de grenzen van deze aanpak te kennen. Het moet voldoende ge?nformeerd zijn om het proces van training te begrijpen, maar vasthouden aan net genoeg van die opstandige houding en scepsis om manieren te vinden om dingen beter te doen. Het is deze balans tussen oud en nieuw, respect voor geschiedenis zonder de dogmatische afhankelijkheid van 'wij doen dit omdat we het altijd zo hebben gedaan', dat we moeten proberen te ontwikkelen.

En dat is de sleutel voor mij. Wanneer we kijken naar het oplossen van dit raadsel van begrip van kracht of uithoudingsvermogen vanuit een ander perspectief, of vanuit een grotere kijk om onszelf te verhinderen 'domme' dingen te geloven, is de sleutel het begrijpen van de geschiedenis en het proces. We moeten waardering en begrip hebben voor hoe de huidige denkprocessen zich ontwikkelden vanuit het praktische oogpunt. Om dit allemaal weer samen te brengen, is de belangrijkste overweging voor mij om te leren van zowel een praktisch oogpunt om te zien waar en hoe de huidige theorie?n zich ontwikkelden en vervolgens te gebruiken de huidige "academische" kennis om te begrijpen waarom die processen werken en misschien hoe ze kunnen worden aangepast. Om een ??voorbeeld te geven, toen ik meer wilde leren over krachttraining, had ik een goed begrip voor de "wetenschappelijke" kant omdat ik daar op school aan blootgesteld was, maar ik ging terug en bekeek wat enkele van de beste geesten in de wereld zijn. kracht / sport / conditionerende gemeenschap aan het doen waren en waar die idee?n uit evolueerden, inclusief een Duitse tekst of twee, wat nogal interessant was. Het is niet perfect, maar het gaf me een waardering voor hoe we tot de moderne theorie over kracht- of krachttraining kwamen. Mijn doel was simpel. Ik wilde een glimp opvangen van het model waarin ze hun wereld begrepen. Ik wist welk model ik vooringenomen was om het te doorstaan. Maar als ik mijn hoofd maar een klein beetje op de lens kon wikkelen waar ze de wereld doorheen Nike Air Presto Donna zagen, zou het me helpen het andere perspectief te begrijpen en betere beslissingen te nemen die niet verblind werden door mijn eigen domeinexpertise. Het punt van dit rondreizende blog was niet om krachttraining of endurance coaches te kleineren, maar in plaats daarvan laten zien waarom echt slimme mensen domme dingen kunnen geloven, en wat we eraan kunnen doen om ervoor te zorgen dat we niet eindigen op de domme kant van de medaille.

In de aflevering van Magness en Marcus van deze week bespreken we wat het belangrijkste is wat vaak buiten de praktijk gebeurt. Het zijn de andere 21 uur van de dag waarop we niet sporten, en dat is vaak de beslissende factor of we succes hebben of niet. Het draait allemaal om het instellen van de rest van je dag voor succes.

We gaan in detail in op drie specifieke onderwerpen die van invloed Nike Air Max 90 Womens zijn op ons herstel en onze aanpassing. Beginnend met de grote slaap. We gaan verder dan de mantra van 'slaap is goed voor je', we proberen te kijken naar wat het eigenlijk doet en gaan dan in op hoe we daadwerkelijk gedrag kunnen veranderen om meer slaap te krijgen. Het volgende is het onderwerp voeding en wat zijn de grote concepten om over te brengen naar uw atleten in plaats van verzand te raken met de details. Om te eindigen pakken we het prachtige onderwerp stress aan. Hoe gaan we om met leven dat te maken heeft met lessen, testen en stress, en hoe we dat bestrijden door de juiste omgeving te cre?ren.

We eindigen met een nieuw segment om dingen samen te brengen, waar Jon en ik twee van de nieuwste boeken bespreken die we beiden hebben gelezen, zodat jullie allemaal een goed begrip krijgen van het proces achter waar sommige Nike Air Max Thea Damen gedachten vandaan komen.
Banning

Wróć do Dam pracę