Forum na sprzedaż

van de schoenen geen

Forum dla tych co oferują pracę w kraju (praca stała, praca sezonowa,
praca w domu).

van de schoenen geen

Postautor: Banning » 21 maja 2018, 9:49

Het lijkt alsof elke winter de slechtste winter ooit is, maar na 90% van mijn leven in Canada te hebben geleefd, ben ik nog steeds verbaasd hoeveel we allemaal klagen over de winter! Gelukkig warmer zomer als temperaturen zijn hier (lijkt het niet alsof we hebben slechts twee seizoenen ?!).

Het is tijd om die lagen af ??te werpen en weg te rennen! De volgende tips zorgen voor een veilige overgang van de winter / koude lente naar de zomer.

Neem de tijd om zich aan de hitte aan te passen - Terwijl ik op mijn fiets was en een mooie verharde route Nike Air Max 2016 Mujer aflegde die populair was bij hardlopers in de late dagzon deze week, merkte ik de vele lopers op die in de hitte 'doodgingen'. Onthoud mensen ... we zijn net uit 6 maanden koude temperaturen gekomen. Het duurt meestal minstens een maand voordat het lichaam zich aan de hete temperaturen heeft aangepast. Vertraag uw tempo, kies voor gearceerde gebieden om te rennen en neem water of andere elektrolytenvloeistoffen mee (meer hierover in het volgende punt). Hydrateren voor, tijdens en na - Voordat u op pad gaat voor uw zomerseizoen, is het belangrijk om een ??beetje te drinken om uw hydratatiestatus te verhogen. Als je een agent in de vroege ochtend bent zoals ik, is een klein glas water of sap voldoende om je op weg te helpen. Koffie waar we allemaal zo dol op zijn, pikt me op en de energiebooster is ook vloeibaar, maar zorg ervoor dat Nike Air Pegasus 83 Womens je hem najaagt met water, zodat je het enigszins dehydraterende effect ervan annuleert. Oh en zoveel vloeistof voordat je rent? Afhankelijk van uw blaasgrootte, moet u mogelijk een route plannen met wasruimte-opties! ?? Afhankelijk van de lengte van uw run, geeft water of een sportdrank voldoende vloeistof, calorie?n en, indien juist gekozen, elektrolyten. Degenen die veel zweten en / of halverwege de dag rennen, kunnen elektrolytenvloeistoffen nodig hebben om het natriumgehalte onder controle te houden. Er zijn veel merken vloeistoffen met ofwel alleen elektrolyt of elektrolyt plus koolhydraten en het is echt een kwestie van vallen en opstaan ??om te vinden welke het beste past bij zowel de behoeften van je lichaam als de omstandigheden van je run. Als je traint voor een late zomer- of herfstuithoudingswedstrijd, zoals een halve of volledige marathon of een langlopende triatlon, is het belangrijk om je intake tijdens de training te oefenen. Na je run stop je de hydratatie niet. Vaak lijden hardlopers hoofdpijn, vermoeidheid, misselijkheid enz. Als ze langer in de hitte lopen. Drink water, Nike Air Zoom Pegasus 33 Womens sportdrank of andere niet-dehydraterende vloeistoffen om te blijven vervangen wat je tijdens je run bent kwijtgeraakt. Een echte test voor voldoende rehydratatie is de kleur van uw urine. Het moet duidelijk zijn. Als het lijkt op de tint van de zon, drink dan !!!

Het type schoenen dat het beste werkt voor deze hardloper wordt vaak een neutrale, gedempte schoen genoemd. Deze schoenen benadrukken demping en flexibiliteit zonder de beweging van de voet helemaal te beperken met externe of interne apparaten. Bij Mizuno gebruikt onze familie neutrale schoenen de parallelle golf die een geheel andere golfvorm heeft dan de steunschoenen. De parallelle golf voegt wat inherente ondersteuning toe en stimuleert natuurlijke voetbewegingen.

Ten slotte heeft de meerderheid van de lopers "normale" bogen en pronate niet te veel of te weinig. Deze Nike Air Max 97 Damen hardlopers hebben geluk omdat ze behoorlijk wat slijtage kunnen dragen, ongeacht welke schoen goed zit en comfortabel aanvoelt zonder pronatieproblemen.

Ben je een overpronator, een onderpronator of heb je gewoon een normaal voettype dat een acceptabele hoeveelheid uitmaakt? Helaas is er geen betrouwbare manier voor de gemiddelde hardloper om dit te bepalen.

In tegenstelling tot wat veel mensen denken, is slijtage van de schoenen geen betrouwbare indicator. De beste manier om je voettype / looppatroon (en dus het type schoen dat je nodig hebt) te bepalen, is door naar een gespecialiseerde hardloopwinkel te gaan en een schoenexpert te laten kijken. Veel winkels bieden een loopband en zullen een video van je maken tijdens het hardlopen. Als u te weinig of te veel pronkt of pronkt, is dit meteen duidelijk (meer als een video Nike Air Max Jewell Damen is gemaakt) en de schoenexpert zal u in het juiste type schoen passen.

Als u een winkel niet kent, vraag het dan rond! De meeste lopers kunnen eenvoudig de beste winkel aanbevelen met de beste experts die je op weg helpen naar veilig en plezierig hardlopen dat specifiek is voor jou.
Banning
 
Posty: 666
Rejestracja: 19 sty 2018, 10:50

Wróć do Dam pracę

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości