Forum na sprzedaż

problemen gehad met mijn knie?n

Forum dla tych co oferują pracę w kraju (praca stała, praca sezonowa,
praca w domu).

problemen gehad met mijn knie?n

Postautor: Banning » 17 maja 2018, 9:55

De eerste helft van de race verliep volgens plan, ik stopte zelfs halverwege Hope om te praten met een oude vriend die ik al een tijdje niet had gezien en die op zoek was naar een goede plek om te zien hoe de renner voorbij liep. Ik kwam tot halverwege een goed gevoel en was klaar voor het harde werk om te beginnen. Pas toen ik mijn pacer had opgepikt en we begonnen aan het beklimmen van Hope Pass, begon ik me echt slecht te voelen. Zelfs met alle hulp die mijn pacer probeerde te geven, kon ik mezelf er niet toe brengen. Ik kon niets tegenhouden en over het pad gooien. Ik had moeite om mijn benen te bewegen en ik hield bomen vast om mezelf goed te houden. Ik was amper in beweging en kon niets doen, want steeds meer hardlopers kwamen langs me heen op weg naar de top.

Een Nike Air Max Thea Femme van de dingen die ik zo leuk vind aan de Leadville Race Series, is dat je nooit het gevoel hebt dat je alleen bent. Zo slecht als ik me voelde (en moest kijken) zo ongeveer iedereen stopte voor een fractie van een seconde om te zien of ik ok was en moedigde me aan om door te gaan. Het was waarschijnlijk de meeste die ik ooit heb meegemaakt, maar ik bereikte de top. Het voelde alsof ik dood zou gaan. Over die 5 mijl zei mijn GPS dat ik een mijl per uur ging, denk maar aan hoe langzaam dat is voor een minuut.

Na een snelle leugen en een paar kopjes soep was ik weer in een langzaam tempo, maar ik was in een veel betere gemoedstoestand. Ik had de concurrentie opgegeven en wilde nu gewoon de race afmaken. Ik dacht dat ik 20 uur had om de laatste 40 mijl te gaan. Ik vertelde mijn bemanning en pacer om me een koplamp en een jasje te Adidas Stan Smith Donna geven en naar huis te gaan. Ik zou ze ooit ergens zien, en zoals altijd luisterden ze niet naar mij. Voordat ik het wist, had ik een nieuw paar schoenen aan en was ik op het Colorado-parcours weer op weg naar de finish.

Dit is waar dingen begonnen te keren ... .. Om de een of andere reden begon ik me goed te voelen, alsof ik een beetje kon rennen en toen draaide die jog naar een echt rennen en het volgende dat je weet dat ik 6 minuten lang liep, hardlopen alsof de politie achter me aan zat. In het gedeelte tussen Twin Lakes en Outward Bound passeerde ik 17 mensen waarvan de meesten niet geloofden dat ik nog in de race was, laat staan ??dat ik nog steeds rende. Ik voelde me geweldig en bewoog goed. Ik begon zelfs te denken dat ik misschien een come back zou kunnen maken en de Leadman-titel zou krijgen. Wishful thinking ......

Zo Adidas Yeezy Boost 350 Femme snel als het was gekomen, verdween het geweldige gevoel in mijn benen. Zodra ik Outward Bound passeerde, gaven de benen het op en ik was terug aan het struikelen langs het pad en stopte alleen om dat beetje op te steken dat ik had kunnen houden. Ik had geen benzine meer en mijn benen waren klaar. Het kostte me meer dan zes uur om die laatste 23 mijl te lopen. Toen ik bij de finish was, was ik koud en amper in beweging. Het had me bijna 22 uur gekost, maar ik had het gedaan. Het was niet de race waarop ik had gehoopt, maar ik was blij dat ik klaar was en zette de laatste race achter me in de Leadman-reeks.

Aangezien het gebeurde, eindigde ik als tweede overall in de Leadman-ranglijst en was ik net zo verrast als de rest. De man die won, het record brak en wat het nog beter maakte, was dat hij een lokale Leadville was. Hoe graag Nike Air Max 2015 Femme ik het record ook wilde hebben, het is best cool om het naar een lokaal te laten gaan. Als ik terugkijk, weet ik niet zeker wat er mis ging. Ik heb altijd problemen gehad met mijn knie?n rond die 50-60 mijlmarkering en misschien waren ze al een beetje gestresst van de wielerwedstrijd de week ervoor? Ik at meer dan ik ooit in de eerste 50 mijl en had niet het gevoel dat ik meer had kunnen drinken. Wie weet….? Dat is racen denk ik.

Op dit moment rust ik en probeer ik nog steeds te herstellen. Ik ben een paar keer op mijn fiets geweest en naar de sportschool geweest. Het lichaam voelt goed, maar ik heb nog steeds niet dat "stuiteren" in mijn stap. Ik heb wat gewicht gewonnen en veel tijd besteed aan wandelen met een van mijn honden. Vanaf hier ben ik niet echt zeker wat het volgende avontuur zal zijn, maar Adidas Yeezy Boost 350 Donna ik ben er zeker van dat het niet ver weg zal zijn ....
Banning

Wróć do Dam pracę