Forum na sprzedaż

runnen geen onderdeel

Forum dla tych co oferują pracę w kraju (praca stała, praca sezonowa,
praca w domu).

runnen geen onderdeel

Postautor: Banning » 16 maja 2018, 8:43

Twee Adidas Hamburg Womens nachten voordat de Bank of America Chicago Marathon, Renee Metivier Baillie en Austin Baillie, een paar vrienden ontmoetten voor het diner. Het echtpaar was die avond net vanuit Chicago in Bend in Oregon gevlogen en Renee was absoluut opgewonden van opwinding dat ze klaar was om vast te leggen wat haar eerste marathon zou worden.

Over een enorme plak rundvlees sprak Metivier Baillie openlijk over haar doel op zondag: ze wilde het Amerikaanse record van Kara Goucher van 2:25:23 breken voor de snelste debuutmarathon.

Een verheven doel voor elke elite-renner, maar mogelijk nog meer voor Metivier Baillie, die in de afgelopen twee jaar slechts een handvol road-races had gerund. Het feit dat ze pas eind augustus had besloten Chicago te runnen en het doel van Metivier Baillie leek vooral gewaagd. (Ter verduidelijking, Nike Air Max 2017 Heren haar naam is uitgesproken als Meh-tee-vee-ay Bailey.)

Maar, zoals Muhammad Ali ooit zo profetisch zei: het is niet opscheppen als je het kunt doen.

Zeker, Metivier Baillie kon het Amerikaanse record van Goucher niet breken, maar haar tijd van 2:27:17 is nog steeds de vijfde snelste debuutmarathon voor het eerst van een Amerikaan en was goed genoeg voor de achtste plaats en beste Amerikaan in een van de meest prestigieuze races ter wereld.

"Ik wist dat ik in een goede marathonvorm verkeerde", zei Metivier Baillie, het nieuwste lid van het raceteam van Mizuno. "Ik heb geprobeerd niet al te overijverig te zijn voor de race, maar ik wilde mezelf ook niet kort verkopen."

Geen kans, want als er één attribuut is, heeft Metivier Baillie niet gebrek aan vertrouwen. Maar na een zeer teleurstellende Olympische Trials waar ze niet in aanmerking kwam voor de 5000-meter finale, Nike Blazer Low Femme besloten Renee en Austin - haar coach, trainingspartner en masseur - om opnieuw op te starten. In plaats van zich een weg terug te banen op het parcours, besloten ze zich volledig op de wegen te gaan toeleggen. Toen de beslissing eenmaal was genomen, zette Metivier Baillie snel weg-PR's van 10-K (32:31) en 20-K (1:07:08).

Twee dagen voor het winnen van de nationale 20-K titel in New Haven, deed Metivier Baillie het ondenkbare: ze ging de marathon van Chicago in. "Ik was doodsbang voor de marathon," zei Metivier Baillie, die kort gekleurd platina blond haar en een enorme tatoeage op haar rechterheup heeft. "De marathon was gewoon veel te lang voor mij en ik was er zo door ge?ntimideerd. Ik had slechts een halve marathon {in 2010} en het was een slechte ervaring. Uiteindelijk wist ik dat ik een marathon zou lopen, maar ik had zoveel horrorverhalen over gehoord.

"Ik kan je beloven Adidas Zx 750 Damen dat mijn beslissing om Chicago te runnen geen onderdeel was van een langetermijnplan. Maar mijn voet kon de bochten op de baan niet aan sinds mijn voetoperatie {aan haar rechter Achilles} en ik wilde gewoon niet terug naar de baan. Ik was gezond en besloot om me alleen maar te concentreren op het opbouwen van kracht in plaats van snelheid. Ik begon langere runs te doen en merkte dat ik steeds langer wilde lopen. Ik genoot enorm van mezelf en begon weer als mijn oude ik te voelen. Dus besloot ik om de New Haven 20-K te runnen en tegelijkertijd besloot ik Chicago te runnen. "

Zeker, training voor Chicago maakte een snelle overgang in haar training noodzakelijk. Met slechts vijf solide weken te gaan voordat Chicago, Austin sprong begon haar baangerichte training van ongeveer 70 mijl per week tot 90 met een week topping uit op 100. (Metivier Baillie neemt elke maandag af van hardlopen, in plaats daarvan, ze aqua jogt. )
Banning

Wróć do Dam pracę