Forum na sprzedaż

discussie zou kunnen beginnen

Forum dla tych co oferują pracę w kraju (praca stała, praca sezonowa,
praca w domu).

discussie zou kunnen beginnen

Postautor: Banning » 13 mar 2018, 8:59

Wel, heel interessant, want ik ben er www.nirvanawellbeing.co.uk zeker van dat u het daarmee eens bent. Een reden waarom het bijzonder interessant is, is dat wanneer we debatteren over de oosterse Afrikaanse overheersing, een van de genoemde redenen, zoals genoemd, hun werkethiek en levensstijl is, waarbij kinderen vaak dagelijks 10 km of meer op school lopen. De combinatie van deze factoren zou hun succes verklaren.

Nou, in sprinten lijkt dat minder belangrijk - het is niet zo dat de West-Afrikaanse kinderen meer Nike Air Zoom Pegasus 33 Womens sprinten dan hun 'witte' tegenhangers, toch? En zelfs als ze dat deden, zou van het sprinten als kind niet worden verwacht dat het op de lange termijn hetzelfde verschil zou maken als 10 km dagelijks hardlopen zou voor een afstandsloper. Er wordt vaak gezegd dat je snel geboren wordt, maar je kunt trainen om een ??uithoudingsatleet te worden. Ik vermoed dat dat een beetje te simpel is, maar het feit dat een bepaalde bevolkingsgroep betere sprinters maakt (op basis van tijd) is een sterker argument voor GENETISCHE verschillen dan de observatie van de afstandsloper.

Zoals Jimson opmerkt, zijn er fysiologische verschillen, met name de samenstelling van de spiervezels. Nogmaals, ik denk dat dit een lichte oversimplificatie is, niet voor Jimson, maar omdat ik niet geloof dat de wetenschap het geheim van snelheid echt heeft blootgelegd. Maar Nike Cortez Mujer we proberen het!

Een laatste ding is dat de controverse in deze kwestie, en iets waar Jimson zich duidelijk van bewust was in het artikel, is de classificatie van de groepen. Mensen proberen te classificeren als wit, of van Afrikaanse afkomst, of zelfs als blanke, is een notoir gekke aangelegenheid, die de antropologen altijd in een knoop brengt. Ik ken iemand die zelfs de term Kaukasisch spreekt, omdat blijkbaar een Kaukasi?r iemand is die afkomstig is uit het Kaukasusgebergte in Europa, terwijl we het gebruiken om te verwijzen naar iemand uit de Caucasas-race. Hij zegt dat we eigenlijk naar de Kaukaso moeten verwijzen, en technisch gezien is hij waarschijnlijk correct (ik ben geen antropoloog!). Ik twijfel er niet aan dat er honderden argumenten zijn tegen niet alleen deze term, maar ook alle andere die vaak worden gebruikt!

Deze Adidas Superstar Heren controverse is de reden waarom "zwart" en "wit" in omgekeerde komma's zijn! Het is natuurlijk heel moeilijk en elk geval zou op individuele basis behandeld moeten worden om volledig bij de etnische oorsprong van de betreffende atleet te komen. Voor dit artikel ben ik echter blij dat het een zeer interessant punt is en een zeer interessante discussie zou kunnen beginnen. Om die discussie voort te zetten, is de theorie die naar voren is gebracht dat het Adidas Nmd Femme de slavenhandel was die alle West-Afrikanen naar het Caribisch gebied en de oostkust van de VS bracht, waar de meeste van de beste topsprinters van vandaag naar huis bellen . De theorie is dan dat al deze topsprinters een gemeenschappelijke voorouders hebben. Ik zou het leuk vinden om de mening van een antropoloog over deze te horen - alle afnemers?
Banning

Wróć do Dam pracę