Forum na sprzedaż

kreeg in een goodiebag

Forum dla tych co oferują pracę w kraju (praca stała, praca sezonowa,
praca w domu).

kreeg in een goodiebag

Postautor: Banning » 10 lut 2018, 11:22

Lokale kinderen zouden ons zo lang mogelijk bij kunnen houden. Een van de hoogtepunten van mijn week was de kleine jongen die al een kilometer of meer naast me liep - zijn gezicht ging oplichten toen ik hem "bon coureur" naar zijn broek duwde om Frans te stoppen.

Na vijf dagen, toen we het meer toeristische westen van het bereik en het spectaculaire nationale park Toubkal naderden, met de hoogste berg van de Atlas op 4.167 meter, gooide de laatste etappe zelfs wat weer in Britse stijl. Begroet door horizontale hagel Nike Air Max 97 Womens en natte sneeuw toen we onze laatste hoge pas passeerden, werd het puntje van het waterdichte jasje en de broek die ik ergerde de hitte te dragen duidelijk. Ik voelde me meteen thuis op de natte puinhelling en de modderafdaling naar Imlil en het einde van onze reis. Alsof ik het laatste hoofdstuk van een goed boek heb bereikt, wilde ik niet dat de race zou eindigen.

Uiteindelijk verloor Samir - begrijpelijk genoeg een beetje moe nadat hij een paar weken eerder vierde werd in de MdS - drie minuten voorsprong op Lahcen Zardi, een bakker uit het bergachtige Kalaat M'gouna.

Nou, ik heb weinig te melden van mijn weekend hardlopen. Gisteren verondersteld om 23 mijl te doen, gebeurde niet, beheerde 8 in plaats daarvan. 23 nog steeds opdoemen. Dus dat is genoeg. In plaats daarvan dacht ik dat ik vandaag een onderwerp zou willen bespreken Nike Internationalist Womens waar ik de laatste tijd veel over op Twitter heb besproken. Nee, niet de ethiek van het toestaan ??van mensen die drugsverboden hebben gedraaid in competities, maar onverwachts bruikbare hardloopkits.

Ik heb dankzij de dagelijkse klus in de loop der jaren behoorlijk wat willekeurige loopkits gekregen. In kit bedoel ik niet echt kleding, maar het soort extra dingen dat niemand van ons waarschijnlijk dagelijks nodig heeft, maar dat toch sowieso erg handig blijkt te zijn. Het meeste is niet, het hoofd en veel ervan is ronduit zinloos.

Ik verafschuwt alles met me mee voor een run die niet 100% noodzakelijk is. Ik heb nog nooit water opgenomen. Maar soms vereisen praktische zaken dat je je telefoon of sleutels of beide moet pakken. Voor dit, of andere misc kleine items, kan ik de Flipbelt niet sterk genoeg aanbevelen. Het is in wezen een zak vermomd als een extra tailleband. Je kunt kiezen voor een kleiner formaat, om meer op heuphoogte te zitten, of groter voor heupen. Het mooie hiervan is dat, in tegenstelling tot elk ander type heupriem dat ik heb geprobeerd, het eigenlijk blijft zitten. Het is ook handig voor gels (ik haat die elastische lusvormige gelbanden) - of gewoon een oesterkaart / £ 1-munt voor noodwatervoorzieningen.

Dan is er mijn andere favoriete willekeurige item dat ik kreeg in een goodiebag na het evenement - de Haglofs-droogzak. Belachelijk eenvoudig idee - het is toch maar een tas - maar echt goed uitgevoerd. Hoewel het is ontworpen om dingen droog te houden, is het eigenlijk perfect voor het omgekeerde - je natte / zweterige set erin stopt om al het andere vochtig te maken. Ideaal om bijvoorbeeld je loopwerk mee naar huis te nemen na een lunchrun op het werk (sorry, ik weiger het "runch" te noemen). Ja, je zou een plastic zak kunnen gebruiken, maar je kunt ze niet afsluiten, ze hebben vaak Adidas Etq Support Adv Hombre gaten of ontwikkelen gaten en je hele tas eindigt alsnog nat / stinkend / walgelijk.

Dus, welke vreemde of onwaarschijnlijke items vind je nuttig? Ik kreeg onlangs info over een Kickstarter-campagne voor deze nogal knap uitziende 'sleutelring', die best handig zou kunnen zijn om geen ronkende toetsen te laten lopen ...
Banning

Wróć do Dam pracę