Poszukuje asystenta lub asystentki zarządu - praca w biurze.

Oferty pracy w Zielonej Górze
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
OfertyPracy
Posty: 1147
Rejestracja: 14 paź 2018, 23:35

23 paź 2018, 13:42

Konsorcjum spółek Octagon Group poszukuje asystenta lub asystentki zarządu - praca w biurze.

W związku z niezwykle dynamicznym rozwojem oraz otwieraniem nowych oddziałów, poszukujemy osób na stanowisko Asystentka Zarządu.

Jeżeli szukasz rzetelnej i sprawdzonej firmy, w której możesz nie tylko wykorzystywać swoje umiejętności, ale także je rozwijać i zdobywać nowe kompetencje? Chcesz współtworzyć dynamicznie rozwijającą się strukturę organizacyjną, a jednocześnie być częścią młodego i kreatywnego zespołu? Jeśli na oba pytania odpowiedziałeś twierdząco, zachęcamy do aplikowania na stanowisko: Asystentka Zarządu

Asystent/-ka Zarządu
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wynagrodzenie: 2 - 3 tys. zł

Jakie będą Twoje obowiązki?

Sporządzanie na potrzeby Zarządu raportów, zestawień i prezentacji.
Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych.
Koordynacja pracy spółek zależnych Fundacji.
Współpraca z wewnętrznymi działami firmy oraz z dostawcami usług.
Zarządzania hierarchią informacji, zapewnienie efektywnej organizacji biura prowadzenie dokumentacji służbowej.
Przygotowania odpowiednich materiałów i informacji niezbędnych przed spotkaniami.
Wypełnianie wniosków.
Kontakt z urzędami, sądami i bankami.
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Prowadzenie wewnętrznej polityki informacyjnej.
Obsługa Social Mediów.
Współpraca z innymi działami firmy.

Wymagania:

- chęć nauki i pozytywne nastawienie do pracy,
- zainteresowanie tematyką przedsiębiorczości, marketingu, eventów, NGO,
- komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów,
- podstawowa wiedza z zakresu finansów i zarządzania,
- dobra znajomość internetu i sposobów jego wykorzystania,
- umiejętność samodzielnego planowania działań sprzedażowych i ich wdrażanie,
- dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel, PowerPoint),
- mile widziana znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiego.

Oferta:

- rozwój umiejętności i zdobycie dodatkowych kwalifikacji,
- współtworzenie struktury organizacyjnej firmy,
- duże możliwości rozwoju kariery,
- praca przy wielu ciekawych projektach,
- stałe wsparcie merytoryczne z zakresu administracji, finansów, podatków, prawa i zarządzania,
- możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia w zakresie doradztwa biznesowego,
- możliwość poznania wielu ciekawych ludzi ze sfery biznesowej,
- praca w młodym, dynamicznym zespole

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Wynagrodzenie od 2000 do 3000 zł

Istnieje możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin lub częściowo zdalnej.

CV prosimy przesyłać na maila:
biuro@yoloevents.pl

W tytule maila "Asystent/ka zarządu"
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zielona Góra”


Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
Forum VW Regeneracja wtryskiwaczy Doradca Finansowy Wrocław
Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
Skup aut Poznań Organizacja imprez Forum PHP
Skup aut w Poznaniu - wielkopolska Forum webmasterów Kredyty Warszawa