Świadectwo pracy

Przepisy prawne dotyczące Kodeksu Pracy - obowiązki i prawa pracownika, bezpieczeństwa i higieny w pracy, inne
ODPOWIEDZ
Gagala
Posty: 5
Rejestracja: 02 paź 2018, 00:40

02 paź 2018, 01:04

Co powinno znaleźć się w świadectwie pracy?
Jadwiga
Posty: 2
Rejestracja: 02 paź 2018, 01:46

02 paź 2018, 01:57

Kodeks pracy stanowi, że w świadectwie pracy podaje się informacje niezbędne do ustalenia uprawnień pracowniczych i uprawnień z ubezpieczenia społecznego. Treść świadectwa pracy doprecyzowuje nowe rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z 30 grudnia 2016 r. w sprawie świadectwa pracy. Dokładnie doczytaj na https://www.portalkadrowy.pl/dokumentac ... 17277.html
Gucia
Posty: 2
Rejestracja: 02 paź 2018, 10:20

02 paź 2018, 14:20

Myślę, że są to niewątpliwie bardzo przydatne porady :) Dzięki wielkie, na pewno z nich skorzystam.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Polskie prawo i księgowość”