Prima Moda - czy warto tam pracować?

Obowiązki pracownika i pracodawcy
Awatar użytkownika
holik
Posty: 45
Rejestracja: 26 lis 2009, 09:21

12 kwie 2010, 09:50

Mam możliwość rozpoczęcia pracy w sklepie Prima Moda.
Pani, z którą rozmawiałam na rekrutacji mówi o systemie premiowym oraz możliwości szybkiego awansu.
Jak to wygląda w praktyce?
Awatar użytkownika
Skarbek
Posty: 45
Rejestracja: 28 kwie 2010, 15:01

28 kwie 2010, 16:05

W praktyce zarobić można dużo pieniędzy, jeśli tylko przykładasz się do pracy. Pracuję tam od kilku miesięcy. Słyszałam już o dziewczynach, które narzekały na zarobki, a okazywały się, że po prostu nic nie robiły. Ja z miesiąca na miesiąc zwiększam swoje wynagrodzenie. Nie powiem ci ile dokładnie zarabiam, ale gwarantują, że w innych sklepach tylko nie wyciągniesz.
Awatar użytkownika
holik
Posty: 45
Rejestracja: 26 lis 2009, 09:21

29 kwie 2010, 09:52

Niestety też miałam do czynienia z takimi dziewczynami. Wieczne pretensje, że muszą cokolwiek robić.
Podjęłam pracę w Prima Moda, jestem na okresie próbnym i na razie się wszystko uczę. Póki z decyzji jestem jak najbardziej zadowolona, ale zobaczymy co będzie dalej...
Awatar użytkownika
Skarbek
Posty: 45
Rejestracja: 28 kwie 2010, 15:01

29 kwie 2010, 16:44

Właśnie takie dziewczyny są najgorsze. Nic nie robią, a później mają pretensje, że wyrzucają ich z pracy. Poza tym wyrabiają złą opinię danej firmie, przez co ludzie źle ją kojarzą. Za nic nierobienie nikt nie płaci, a już na pewno nie płaci dużo.
Dlatego nie należy słuchać takich dziewczyn.
Awatar użytkownika
holik
Posty: 45
Rejestracja: 26 lis 2009, 09:21

30 kwie 2010, 09:25

Na szczęście w firmie, przynajmniej w moim sklepie, nie ma "nierobów".
Wszystkie dziewczyny solidnie pracują i wychodzi to nam bardzo dobrze ;-)
Współpraca mi odpowiada, a szczególnie atmosfera w pracy.
Awatar użytkownika
Skarbek
Posty: 45
Rejestracja: 28 kwie 2010, 15:01

26 maja 2010, 21:45